Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار بیانیه‌ای از مردم ایران برای مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز درباره انتخابات‌ ریاست‌ جمهوری، شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 28 خردادماه، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه ضمن دعوت از مردم ایران برای مشارکت در انتخابات آمده است: "برگزاری انتخابات در هر کشوری تجلی مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است. یکی از ویژگی‌های متمایز انقلاب اسلامی مراجعه به آرای عمومی از بدو پیروزی و برگزاری مستمر انتخابات حتی در دوران جنگ تحمیلی است.

در این راستا کانون وکلای دادگستری مرکز باتوجه ‌به نقش انتخابات در تحقق دموکراسی و جایگاه ویژه آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ملت آگاه و هوشیار ایران را به حضور در انتخابات‌های ٢٨ خرداد دعوت می‌نماید و آمادگی خود را برای کمک به مجریان انتخابات در اجرای دقیق و تام قانون اعلام می‌کند."

این بیانیه همچنین تمام نامزدها، عوامل اجرایی و ناظران را به رعایت دقیق قانون توصیه کرده و ضمن امیدواری برای برگزاری انتخابات در چارچوب قانون و در سلامت کامل افزوده است: "انتظار می‌رود هر شخصی که اعتماد اکثریت مردم و افتخار خادمی ملت را کسب کند علاوه بر اجرای دقیق قانون اساسی به اصلی‌ترین مطالبات مردم توجه ویژه کند و فشار حداکثری موجود را با تمام توان کاهش و پاسخ شایسته‌ای به همراهی و حمایت مردم در پاسداری از حقوق اساسی و شهروندی بدهد."

رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران:‌ تاکنون پرونده تخلفات انتخاباتی در دادگاه‌های عمومی تهران تشکیل نشده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون وکلا انتخابات ریاست جمهوری 1400 کانون وکلا انتخابات ریاست جمهوری 1400 کانون وکلای دادگستری مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد