Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:52:59 GMT

راه‌های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۷۲۹

راه‌های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: ارائه نظرات و شکایات در این اداره شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره و تلفن گویا و سامانه پیامکی اداره بازرسی استان به سر شماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سر شماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیاز کامل و مقام برتر را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبول ترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است اضافه کرد: یکی از منابع نظر سنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه می‌نمایند و نظرشان را از این طریق اعلام می‌کنند.

فروزش یادآور شد: در راستای رسیدگی به شکایات مردم، اداره‌ای به نام اداره رسیدگی به شکایات در ستاد استان تهران داریم که مراجعین در صورت شکایت می‌توانند حضوری به این اداره مراجعه نمایند.

وی با تاکید به اینکه کار پزشکی قانونی یک کار تیمی است و همه ما باید در آن مسئول، پاسخگو و قانون مدار باشیم و حرف اول و آخر ما، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مناسب به مراجعین است و تمامی پزشکان و کارمندان دراین اداره کل سعی می‌کنند به مردم خدمت نمایند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۶۰ ملاقات عمومی بصورت رسمی توسط مدیریت استان داشته‌ایم و هشتاد مورد مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بوده که همگی پاسخ داده شده است و بیست مورد شکایت بصورت پیامک و ۳۵ مورد شکواییه از طریق سازمان پزشکی قانونی به این اداره کل واصل شده که تماماً به مراجعین پاسخ داده شده است.

وی در ادامه گفت: تعداد ۱۴۰ مورد پیام در صندوق صوتی بوده که همه پیام‌ها توسط اداره بازرسی استان مورد بررسی قرارگرفته و نتیجه آن به ارباب رجوع اطلاع داده شده است. همچنین تعداد ۳۴۰۰ عدد برگه‌های نظرسنجی به داخل صندوق‌های تکریم ارباب رجوع مستقر در مراکز تابعه انداخته شده است که تحت بررسی و اقدام قرارگرفته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از شش طریق، یکی به صورت حضوری (به آدرس خیابان آیت الله طالقانی بعد از خیابان بهار اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان تهران طبقه هفتم) مراجعه و دوم از طریق تلفن گویا روابط عمومی (۷۷۶۳۸۷۱۵) و سوم از طرق سایت سامد بر روی سایت استانth.lmo.ir (که سوالات از طریق استانداری به ما ارسال می‌شود و ما به شکل مکتوب پاسخ می‌دهیم و چهارم از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل با سرشماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ و پنجم از طریق سامانه اداره بازرسی به سر شماره ۵۰۰۰۴۵۳۰و ششم مورد آخر در مراکز تابعه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را از طریق صندوق تکریم ارباب رجوع بیان کنند.

فروزش در پایان گفت: ضمناً مراجعین می‌توانند روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۵ با مدیرکل، معاونین و رؤسای مراکز ملاقات حضوری داشته باشند و مشکلات خود را بازگو نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی قانونی استان تهران ارزیابی عملکرد پزشکی قانونی تهران کل پزشکی قانونی استان تهران رسیدگی به شکایات تکریم ارباب رجوع طریق سامانه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده دراین‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در محل این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوارنصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

امیر کرم زاده گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896207

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان