Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد برادران روز دوشنبه در نشست هم اندیشی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان جاجرم اظهار داشت: این عوامل اجرایی شامل افرادی هستند که کار اخذ آرا و امنیت انتخابات را بر عهده دارند و با ساماندهی این نیروها استان آماده برگزاری انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: امروز دشمن با تبلیغات فراوان به دنبال عدم حضور پرشور مردم در انتخابات است و در این مقطع حساس همه موظف به دعوت مردم و حضور حداکثری در انتخابات هستیم تا همچون همیشه دشمنان را ناامید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی در خدمت ستاد انتخابات هستند اظهار داشت: هم اکنون تلاش می کنیم تا روند برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه به خوبی انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان جاجرم نیز گفت: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان مهیا است و بیش از ۲ هزار  نفر اعم از هیات های اجرایی، بازرسی، نظارت، کاربران و نیروهای نظامی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در ۷۱ شعبه اخذ رای بر عهده دارند.
مصطفی حاج زاده افزود: خوشبختانه مردم شهرستان جاجرم در انتخابات های گذشته حضور پرشوری داشته اند که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری را رقم بزنند.
شهرستان جاجرم 36 هزار نفر جمعیت دارد که 28 هزار و 500 نفر از این جمعیت واجد شرایط اخذ رای هستند.

شهرستان جاجرم در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری به همراه میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ خردادماه جاری در استان خراسان شمالی برگزار می شود و در این استان ۶۷۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد مشارکت انتخاباتی جاجرم خراسان شمالی مشارکت سیاسی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد مشارکت انتخاباتی جاجرم خراسان شمالی مشارکت سیاسی تبلیغات انتخاباتی برگزاری انتخابات شهرستان جاجرم خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات