Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:24:42 GMT

معارفه جانشین جدید قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۸۰۱

معارفه جانشین جدید قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین صبح دوشنبه با حضور سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه استان، شفیعی فرماندار قزوین، حق گویان مدیر کل کمیته امداد، خمسه مدیر کل جهاد کشاورزی، بیدخام مدیرکل اجتماعی استانداری، بخشداران الموت شرقی و الموت غربی و جمعی از مسئولین نیروی انتظامی و سپاه استان مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر در این مراسم بیان کرد: محرومیت زدایی یکی از اهداف مهم و از اولویت‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طی چند سال اخیر فعالیت‌ها و اقدامات بسیار چشمگیر و خوبی را در روستاهای کم برخوردار قزوین به ثمر رسانده است.

وی گفت: محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار روستایی و دورافتاده و توجه به روستاها و توزیع عادلانه امکانات از توصیه‌های امام راحل رحمه الله بود که سپاه پاسداران علاوه بر حضور در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و.... در این عرصه هم با کمک دستگاه‌های اجرایی و مردم توانسته مشکلات زیربنایی بسیاری از روستاها را حل و فصل نماید و انقلابی را در روستاها ایجاد نماید.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین خاطر نشان کرد: حضور جوانان جهادی و پرنشاط قرارگاه و زحمات شبانه روزی آنان در خدمت رسانی به روستاهای قزوین مثال زدنی است. قرارگاه به نرم افزاری کامل در پنج حوزه عمرانی، اشتغال، فرهنگی، تربیتی و سلامت به مردم خدمت می‌کند.

محمد شفیعی فرماندار قزوین نیز در این مراسم در خصوص اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای شهرستان قزوین گفت: از یادگاری‌های ارزشمند امام خمینی رحمه الله در جمهوری اسلامی ایران، افتتاح نهادهای خدمات رسان از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در همه زمینه‌ها کمک حال دولت‌های مختلف بوده است و افتتاح قرارگاه پیشرفت و آبادانی هم یکی از کارهای خوب سپاه استان بود که توفیق همکاری با مجموعه قرارگاه را داشتیم و خدمات سرشاری را برای روستاها به ارمغان آوردند.

وی تبیین کرد: تعامل و همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سبب شد پروژه‌ها و اقدامات ناممکن را ممکن بسازیم و خیلی از دستگاه‌های اجرایی که نیازمند کمک در روستاها بودند، قرارگاه در زمینه‌های زیرساختی کمک‌های فراوانی را با کمک دستگاه‌ها انجام داد.

فرماندار قزوین مطرح کرد: اقدامات و عملکرد بسیار خوب قرارگاه سبب شد تا در کمیته برنامه و بودجه شهرستان قزوین این تعامل و همکاری را افزایش دهیم و ۲.۵ برابر سال‌های قبل بودجه برای محرومیت زدایی در روستاها اختصاص دهیم. حضور قرارگاه در روستاها و تلاش برای رفع چهره محرومیت افق روشنی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم می‌کند.

شفیعی فرماندار قزوین در پایان بیان کرد: نگاه قرارگاه پیشرفت و آبادانی فقط عمرانی نبود و اگر فقط این نگاه را می‌داشتیم در حق قرارگاه جفا می‌کردیم، قرارگاه فراتر از نگاه عمرانی به بخش‌های مهم دیگری از جمله اشتغال، فرهنگ و تربیت و سلامت مردم نیز ورود کرده و طرح‌های بسیاری را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در روستاها به ثمر رسانده که حاصل آن، ایجاد شور و نشاط برای جوانان در روستاها شده است که اکنون پس از گذشت چند سال از حضور قرارگاه در روستاها شاهد اثرگذاری و رضایت مردم هستیم و لبخندی که با تلاش جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر لب‌های اهالی روستاها نشانده، اثر و برکت زیادی را شاهد هستیم و بنده به عنوان نماینده دولت همانند سال‌های قبل بیش از پیش با تعامل و همکاری سعی می‌کنیم بتوانیم اقدامات مؤثری را در روستاها به یادگار بگذاریم.

در پایان این مراسم از خدمات و اقدامات جناب سرهنگ حمزه برین تقدیر و تشکر بعمل آمد و جناب سرهنگ مسلم لطفی زاده به عنوان جانشین جدید قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین معرفی شدند.

سرهنگ مسلم لطفی زاده فرماندهی سپاه شهرستان آبیک و تاکستان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 5234801

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی فرماندهی سپاه قزوین محرومیت زدایی انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فرماندار قزوین سپاه استان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد

سردار هاشم جمالی در اولین جلسه کمیته اجرایی یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم استان فارس پیش کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس اظهار کرد: امنیتی که امروز در جامعه داریم مدیون خون شهدا بزرگی همچون سرداران، امیران، شهدا خصوصا شهدای دانش آموز و فرهنگی هستیم.

او افزود: اقدامی که اخیرا از سوی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل انجام شد، باعث غرور ملی و شادی دل مردمی شد که از اقدامات تروریستی اسرائیل ناراحت بودند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: عملیات اخیر سپاه به تمام شایعات در مورد ناتوانی نظامی ایران پایان داد و دنیا توانمندی‌های نظامی ایران را باور کرد.

او اضافه کرد: اگر بخواهیم تحولی در کشور و در انقلاب داشته باشیم، باید سراغ مدارس برویم لذا یکی از اولویت‌های اصلی سپاه، توجه به آموزش و پرورش بوده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: کنگره شهدا ظرفیت خوبی است که باید از آن استفاده کنیم، بنابراین در راستای برنامه‌های این کنگره باید برنامه ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان داشته باشیم لذا ضروری است همه مدارس در جریان کنگره شهدا قرار گیرند.

جمالی اضافه کرد: مدارس نقش بی‌بدیلی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته‌اند به عنوان مثال مدرسه‌ای در شیراز داریم که ۹۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است و این در سطح کشور بی‌نظیر است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب مدارس ما در طول دوران مقدس شهید داده‌اند، ضروری است یادواره شهدا در همه مدارس برگزار شود.

او با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت ویژه معلمان اظهار کرد: استان فارس همواره در همه عرصه‌ها پیشرو بوده است، به طوری که در جریان اردو‌های راهیان نور فرهنگیان، استان فارس به تنهایی یک هزار فرهنگی را به این اردو‌ها اعزام کرد.

جمالی با تاکید بر هنر محور بودن برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: در کنگره شهدا خانواده‎‌های شهدای شاخص دعوت خواهند شد تا از آنان تجلیل شود البته فعالیت‌های مربوط به کنگره باید هنر محور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی