Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:56:21 GMT

برگزاری تریبون آزاد از سوی ستاد دانشجویی رئیسی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۹۴۷

برگزاری تریبون آزاد از سوی ستاد دانشجویی رئیسی در البرز

مازیار کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد دانشجویی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز با رویکرد افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و معرفی کاندیدای اصلح تشکیل شد.

وی بیان کرد: برای این رویکرد و اهداف یکسری طرح‌ها و ایده‌ها با هم‌فکری تشکل‌های فعال دانشجویی در سراسر دانشگاه‌های استان در سلسله جلساتی به منظور عملیاتی شدن این طرح‌ها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد دانشجویی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز تصریح کرد: این ایده‌ها جمع‌آوری شدند و از بین آنها بحث تریبون آزاد در فضای شهر با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اجرای طرح میز گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: مردم را به گفت‌وگو در خصوص موضوعات انتخاباتی دعوت می‌کنیم و پیرامون مسائلی مانند اینکه رأی دادن یا رأی ندادن چه تأثیری در سرنوشت ما می‌تواند داشته باشد و یا ویژگی‌های کاندیدای اصلح نیز، عنوان می‌شود.

کوچکی در خصوص اجرای طرح پلاکارد، گفت: یکسری جملات و شعارهای کلیدی توسط دانشجویان ستاد نوشته می‌شود و در چهارراه‌ها و پیاده‌روها این طرح را در قالب گفت‌وگو با مردم به اشتراک می‌گذارند.

افزایش مشارکت هدف اصلی باید باشد

وی اظهار کرد: در این تریبون دغدغه مردم در خصوص مسائل مختلف و برخی مشکلات حاکم در کشور به صورت کاملاً آزادانه بیان شد.

مسئول ستاد دانشجویی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو معطوف کردیم، چراکه این امر ضامن امنیت ملی کشور است.

وی متذکر شد: با وجود اینکه در ستاد دانشجویی سید ابراهیم رئیسی در استان فعالیت داریم، اما تأکیدی نداریم که مردم حتماً به ایشان رأی دهند. به عبارتی وجه افزایش و دعوت به مشارکت در انتخابات برای ما پررنگ‌تر است و انتخاب فرد اصلح با مردم است.

کد خبر 5234813

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی شهرستان کرج انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ مسئول سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در این نشست ابعاد مختلف سلامت روانی، اجتماعی، سلامت معنوی و آسیبهای اجتماعی که می‌تواند به سلامت خانواده وارد شود و از طریق فضای مجازی تأثیرات روانی و اثرات مخربی بر روی خانواده داشته باشد، مورد بحث قرار وبررسی گرفت.

خانم تاج الدینی افزود: جامعه دانشگاهی و سفیران دانشجویی می‌توانند به عنوان بازوان سلامت در ارتقای سلامت روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به خانواده ها بکنند.

رضا تقی زاده، رابط سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم در این نشست، با بیان اینکه  ارتقاء سواد سلامت دانشجویان و آموزش خود مراقبتی، محور اصلی این نشست بود، گفت: آشنایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان از سلامت روان و شناخت ابعاد مختلف سلامت روان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نشست برای سفیران دانشجویی بود.

در این نشست تخصصی ، چالش های حوزه سلامت و راهکارهای عملی برون رفت از آن به دانشجویان ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود