Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در برنامه تلویزیونی در مورد برگزاری انتخابات اظهار داشت: ۱۴ میلیون جمعیت در استان تهران وجود دارد که جمعیت استان با ۱۳ استان کشور برابری می‌کند و از سوی دیگر به سبب اینکه مرکز ثقل فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و غیره هستیم هر اقدام اثرگذاری در تهران اثرات مثبتی در کل کشور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۱۶ شهرستان؛ ۴۷ شهر و ۳۵ بخش در استان تهران وجود دارد همچنین ۵۱۰ روستا داریم که در ۵۰۲ روستا کاندیداهای شوراهای روستا به حد نصاب رسیده و انتخابات برگزار می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: ستاد انتخابات استان تهران از نیمه دوم نیمه دوم مهرماه سال ۹۹ کار خود را آغاز کرد، در جهت تحقق بخشیدن به شعار جمهوری اسلامی و نهادینه کردن اراده مردم در تعیین سرنوشت که بارها مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

محسنی بندپی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ۲۷ جلسه ستاد انتخابات استان تهران تشکیل شده همچنین با توجه به تبلیغات دشمنان، تحریم‌ها پمپاژ یاس و ناامیدی و تلاش برای برهم زدن انتخابات ۲۲ جلسه امنیتی برگزار شده و با دقت و هوشیاری همه عوامل پایش و رصد می‌شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعبات اخذ رأی ضروری است

استاندار تهران ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل‌های لازم در روز انتخابات و همچنین زمان تبلیغات مشخص شده است.

وی اظهار داشت: ۶ هزار و ۸۴۶ صندوق اخذ رأی در استان تهران داریم که با توجه به شرایط کرونا هم تعداد شعب افزایش پیدا کرده و هم پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل‌های لازم در روز انتخابات و همچنین زمان تبلیغات مشخص شده است.

در انتخابات پیش رو از استامپ برای اثر انگشت استفاده نمی‌شود

محسنی بندپی با بیان اینکه همچون انتخابات سال ۹۸ از استامپ برای اثر انگشت استفاده نمی‌شود، افزود: رعایت ۲ متر فاصله در صندوق‌های رأی ضروری است و از کاندیداها درخواست داریم تا کمتر نماینده اعزام کنند چرا که ۲۵ نفر عوامل اجرایی و انتظامی در شعبه‌ها هستند و از این رو شعب اخذ رأی شلوغ می‌شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ماسک و پیش بینی وجود ماسک اضافی در شعب اخذ رأی خاطرنشان کرد: در مورد تبلیغات انتخاباتی و ایجاد شور انتخاباتی به شهرداری‌های پیرامون استان تهران بخشنامه شده و به صورت ویدئو کنفرانس نیز مورد تاکید قرار گرفته تا در زمینه ایجاد شور انتخاباتی فعال و اثرگذار اقدام کنند؛ شهرداری تهران هم از دو هفته پیش اقدامات را آغاز کرده است هر چند به سبب شرایط کرونا اقدامات محیطی با تأخیر انجام شده است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

تسریع در تکمیل مسکن مهر پردیس / واحدهای پرند آخر شهریور تحویل می‌شود

استاندار تهران با اشاره به اینکه در پردیس ۷۵ هزار و در پرند ۸۵ هزار مسکن مهر داریم که ۷۰ درصد آنها تحویل داده شده است گفت: در شورای مسکن مصوبه‌ای تصویب شده و با توجه به اینکه قیمت اقلام بالا رفته است و پیشنهاد داشتند که قدری تعدیل قیمت انجام شود که مقرر شد در صورت عدم اخذ وجه اضافه از متقاضیان قدیمی اقدامات پیگیری شود و تا پایان شهریورماه مابقی مسکن مهر پرند تحویل می‌شود، و تکمیل و تحویل مسکن مهر پردیس نیز تسریع می‌شود.

کد خبر 5234806

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی مسکن مهر انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی استان تهران مسکن مهر اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد اطهری، مدیر کل بنیاد مسکن استان قم به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ در سطح استان ۷ هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۴ هزار واحد آن امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰۰ واحد از این تعداد اردیبهشت ماه امسال و مابقی در مناسبت‌های مختلف تا دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی داشت و افزود: در سطح استان ۹ هزار و ۴۵۰ خانه روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده که این تعداد معادل ۵۳ درصد از خانه‌های روستایی استان است.

اطهری درباره مقاوم سازی خانه‌های روستایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت خانوار‌های روستایی می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن از دیگر خدمات این اداره کل را صدور ۱۱ هزار پروانه ساخت به روستاییان، صدور سند‌های اراضی شهری و روستایی و واگذاری ۴۵۲ قطعه زمین در سال گذشته به روستاییان عنوان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن از سال ۵۸ تا به امروز ۶ هزار و ۸۱۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده است.

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال