Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت:چندی پیش اسناد مدیریت بهره وری از بوستان های کهف الشهدا و رحمان آباد به متراژ بیش از ۲۵ هکتار با همکاری منابع طبیعی استان تهران به شهرداری منطقه یک واگذار شد و ۲۳ خرداد ماه نیز اسناد بوستان های آبک و گلابدره به متراژ بیش از ۱۱۱ هکتار به امضا رسید و نگهداشت و توسعه این محدوده در اختیار شهرداری منطقه یک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: این اقدام با هدف توسعه کمربند سبز حریم شهر تهران و جلوگیری از ساخت و سازها در این محدوده اجرا شد و شهرداری منطقه یک نیز تمام توان خود را برای صیانت از این محدوده سبز شهری و توسعه قطب گردشگری شمال تهران به کار خواهد بست تا ارتفاعات به عنوان سرمایه های عمومی شهر حفظ و سبز شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: طرح توسعه این بوستان ها با حضور مشاورین مورد بررسی قرار می گیرد تا از بین پیشنهادهای ارایه شده طرح های قابل اجرا مورد تصویب قرار گرفته و به اجرا برسد.

کد خبر 607560 برچسب‌ها منطقه ۱ شهرداری مناطق شهری شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱ شهرداری مناطق شهری شهر منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد

 از شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه یک، یکی از مناطق گردشگری و تفرجگاهی مهم تهران است، با تلاش حوزه زیباسازی و منظر شهری منطقه، تونل نوری با هدف زیبایی بخشی هر چه بیشتر منطقه در پیاده راه فرهنگی باغ فردوس نصب شد.

وی افزود: این تونل به طول ۱۰۰ متر و عرض ۶ متر با المان‌های نوری طرح برگ بر میانه مسیر پیاده روی جانمایی شده تا گردشگرانی که برای دیدن موزه سینما به این منطقه مراجعه می‌کنند از فضا سازی ایجاد شده نیز بهره‌مند شوند.

به گفته صفایی، در فضاسازی نوروزی، ۸۳ مورد المان شامل یک المان طاووس، ۱۴ المان پرچم ایران، ۱۶ المان حضرت فاطمه زهرا (س)، سه مورد سفره هفت سین، ۶ صندلی تخم مرغ نوروزی، سه المان سال ۱۴۰۳، سه قاب خاطره‌ها و پنج عدد حاجی فیروز در نقاط مهم منطقه یک نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • اسکان نوروزی در ۷ بوستان پایتخت + آدرس
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • گسترده شدن ۵۸ فرش و سبد گل در باب الرضای تهران
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ در این ۲ بوستان اتراق نکنید