Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران  در حاشیه رونمایی از پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در طبقه چهارم پست مرکزی خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی خرید‌های اینترنتی بخش قابل توجهی از ترافیک پستی کشور را به لحاظ حجمی تشکیل می‌دهد و بر این اساس زیرساخت‌های لازم برای ارسال مرسولات پستی ناوگان درون شهری پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: از این بابت ۴۰۰ دستگاه وانت و ۴۰ دستگاه کامیون خریداری شده است و بعضا از رهسپاری قطار هم برای ارسال مرسولات بهره برده ایم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی "پست ویژه تحویل در باجه"/ارسال مرسولات پستی در کمترین زمان از مبدا پنج استان به تهران

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هوشمندسازی خدمات و فرآیند‌های پستی را از اهداف مورد تاکید پست جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: به همین منظور ۶ مرکز هوشمند مکانیزه در کشور راه‌اندازی شده است که ۲ مرکز هوشمند تا آخر تیرماه امسال در مشهد افتتاح خواهد شد.


سبحانی فر توجه به تجارت الکترونیک و راه اندازی دی بازار و روستابازار را از دیگر اقدامات انجام شده در مسیر هوشمندسازی پست برشمرد و بیان کرد: با تحقق هوشمندسازی، افراد می‌توانند تحویل بسته‌های پستی توسط موزعان را از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل خود به طور مرتب رصد کنند.


او تصریح کرد: با کاهش مدت زمان ارسال بسته‌های پستی از طریق اصلاح فرآیند‌های توزیع بین استانی که قبلا در تهران متمرکز بود، کیفیت خدمات پست و کاهش زمان تحویل مرسولات کاهش یافته و بدین ترتیب بار ترافیکی و استقبال مردم از این خدمات در حال افزایش است.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرسولات پستی اداره پست هوشمند سازی مکانیزه شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران گفت: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت آزمایشی در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح شناسایی شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

میوه‌های بی کیفیت را برگردانید

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

او در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم انشالله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

کد خبر 846587 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سبزی شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • راز‌های ناگفته از تورم منفی ۱۰ درصدی افغانستان
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند