Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوانه باغبانی فرزند شهید مدافع حرم هادی باغبانی دعوتی متفاوت از مردم برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حالی در روز ۲۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم به نوعی تلاش دارند که دیگر هموطنان خود را برای مشارکت حداکثری فرا بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم نیز خواستار حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی هستند.

رضوانه باغبانی فرزند شهید مدافع حرم هادی باغبانی نیز ضمن پیوستن به پویش «#هر _خانه_ یک_ستاد» شما را اینگونه برای شرکت در انتخابات فرا می‌خواند:

شهید مدافع حرم، هادی باغبانی سابقه چند سال فعالیت مستندسازی در حوزه هنری، روایت فتح و صداوسیما را داشت و آن سال‌ها با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی همکاری می‌کرد که حاصل آن ساخت ۲۲ فیلم مستند بود. او با شروع جنگ در سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها به این کشور سفر کرده بود.

شهید باغبانی در دومین سفر خود به سوریه در تاریخ ۲۸ مرداد ۹۲ با شدت گرفتن درگیری‌ میان گروه‌های تکفیری با نیروهای سوری در مناطق شهر دمشق به دست تروریست‌های تکفیری جبهه النصره و جنایتکاران سلفی به شهادت رسید.

وی متولد ۱۵ شهریور ماه سال ۶۲ در روستای دار بدین روشن بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر است و مزارش نیز در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهر قرار دارد.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ابتکار فرزند شهید مدافع حرم برای حضور مردم در انتخابات دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: فرزند شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی و هوشمندسازی و حضور جوانان در امنیت قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید امنیت "جواد جهان بیکی" در روستای کوسه  شهرستان کلاله اظهار داشت: با وجود جوانان برکف که برای دفاع از مرزهای کشور سینه ستبر کرده‌اند، همراه با تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمندسازی که در مرزهای کشور در حال استقر است مرزهای کشور در امنیت قرار دارند.

وی تاکید کرد: شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت خود به اوج قله معرفت و عزت رسید و شهید شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: ما به شما خانواده شهدا با این بصیرت افتخار می‌کنیم، خون شهید ضامن اقتدار و سربلندی کشور عزیز ما است.

وی با اشاره به حضور مادر شهید در راهپیمایی روز قدس حتی قبل از تشییع جنازه فرزند شهیدش، گفت:ما با این حرکت این مادر شهید که  با حضور خود کمتر از 24ساعت پس از خبر شهادت فرزندش شعار مرگ بر اسراییل سر داد و با حضور خود نشان داد فرزند شهیدش در دامن چنین مادران شجاعی پرورش یافته روحیه گرفتیم.

شهید جواد جهان بیکی در 16 فروردین در حمله تروریست‌های جیش الظلم به مناطق جنوب شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد