Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:47:21 GMT

افزایش سقف وام اشتغال مددجویان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۱۳۰

افزایش سقف وام اشتغال مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدمحمدصادق کشفی نژاد با حضور در جمع خبرنگاران گفت:
 ارائه تسهیلات ۴ درصدی اشتغال امسال با اختصاص ۱۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهزیستی فارس اعلام شده و مددجویان می توانند با  مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان خود و تشکیل پرونده وام اشتغال با ارائه طرح اشتغالزایی خود از این تسهیلات بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به افزایش سقف وام مددجویان بهزیستی از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزود: در حال حاضر از حداقل ۵ تا حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان بر اساس نوع شغلی که مددجویان قصد راه‌اندازی آن را دارند، تسهیلات با بازپرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه بیشترین درخواست های وام اشتغال در بهزیستی استان مربوط به تسهیلات حوزه دامپروری، خدماتی، صنعتی و کشاورزی است گفت: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به کار گیرند نیز از تسهیلات کارفرمایی تا سقف ۲ میلیارد تومان به ازای به کارگیری ۴۰ نفر نیرو بهره مند خواهند شد که امیدواریم همانند سال‌های قبل با استقبال کارفرمایان همراه باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات مدیرکل بهزیستی فارس مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران