Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:34:38 GMT

رویا میرعلمی جلوی دوربین سریال مستوران رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۱۳۵

رویا میرعلمی جلوی دوربین سریال مستوران رفت

رویا میرعلمی به عنوان جدیدترین بازیگر، به سریال پربازیگر «مستوران» اضافه شد؛ سریالی که قرار است قصه‌های کهن ایرانی را روایت کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رویا میرعلمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر، به سریال «مستوران» پیوست.

میرعلمی پس از حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی سومین بازیگر مطرحی است که مقابل دوربین این سریال در شهرک مستوران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال "مستوران" روایتگر ماجراهایی جذاب در زمان صفویان و غزنویان است. فصل اول این سریال که برگرفته از قصه های کهن ایرانی است در 26 قسمت تولید خواهد شد.

این سریال محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مجری طرح آن «استودیو بادبان» است که برای پخش از رسانه ملّی ساخته می‌شود.

این سریال که جز پروژه‌های الف تلویزیون محسوب خواهد شد، جدیدترین ساخته سید جمال حاتمی است.

او تاکنون تجربه کارگردانی فیلم سینمایی "لاک قرمز" و همچنین سریال‌های "محکومین" و "سرگذشت" را در کارنامه کاری خود دارد.

در حالی روابط عمومی پروژه اعلام می‌کند که به زودی سایر بازیگران و عوامل این مجموعه معرفی خواهند شد که چندی پیش بیژن بنفشه‌خواه در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها خبر از بازی در این سریال و یکی دیگر از رسانه‌ها از حضور سه بازیگر در این مجموعه از جمله دانیال حکیمی، داریوش کاردان و عباس محبوب خبر داده بود اما هنوز از سوی عوامل سازنده خبر رسمی درباره نام بازیگران سریال رسانه‌ای نشده است.

رونق بازار تله‌فیلم در تلویزیون/ پخش "باشگاه زن‌ذلیلان" از اواسط مردادپخش نمایشی با موضوع رد صلاحیت در انتخابات/ "کارآگاه علوی" به تلویزیون بازمی‌گردد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون سریال رسانه ملی تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد

ماشاءالله وروایی، بازیگر سریال «نون. خ» که این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، درباره حضورش در این سریال از اولین فصل مجموعه بیان کرد: «من پیش از بازی در سریال «نون. خ» در صداوسیمای کرمانشاه فعالیت داشتم و بعد از فراخوانی که دادند به این سریال پیوستم.»

به گزارش مهر، وی درباره پیشنهاد‌ها بعد از بازی در این سریال بیان کرد: اگر پیشنهاد خوبی باشد به تهران می‌روم، اما چون باید برای ما شهرستانی‌ها هتل بگیرند و یا امکانات دیگری برایمان فراهم کنند کمتر از ما سراغ می‌گیرند. البته برخی از بازیگران هم بعد از سریال «نون. خ» و شهرت در این سریال به تهران رفته اند و در آنجا ساکن شدند مثل کاظم نوربخش که در بیجار زندگی می‌کرد و همشهری سعید آقاخانی بود، ولی الان چند سال است که در تهران خانه گرفته است و به این ترتیب در پروژه‌های دیگر هم می‌تواند بازی کند.

با فراخوان وارد سریال «نون. خ» شدم

این بازیگر درباره فراخوان سریال نیز گفت: من در کرمانشاه فعال بودم، گفتند می‌خواهند برای یک سریال بازیگر بگیرند، مصطفی تنابنده به همراه سیروس میمنت آمده بود. عده زیادی هم در خود شهر برای آن فراخوان جمع شده بودند. نوعی پرسش و پاسخ انجام شد و هفته بعد به تهران رفتیم و بعد توسط سعید آقاخانی از ما تست گرفتند. چهار یا پنج نفر برای نقش کاووس انتخاب شده بودند که در نهایت این نقش به من رسید.

بازیگر نقش عمو کاووس درباره شخصیتی که ایفا می‌کند، عنوان کرد: من این نقش را می‌شناسم، چون زمانی به همراه برخی از همکارانم به روستا‌ها می‌رفتیم و برنامه‌های شبانه می‌ساختیم که کل آبادی در یک سالن جمع می‌شدند و تماشا می‌کردند.

وی درباره بازخورد‌های مردمی نیز بیان کرد: مردم می‌گویند کاووس خیلی خوب است. می‌گویند خیلی طبیعی هستید. از اینکه در قصه‌ها به خود منطقه پرداخته شده است، خوشحال هستند، چون همه این قصه‌ها به نوعی واقعیت دارد. مثلا فصل اول درباره تخمه شورآباد بود یا در یکی از فصل‌ها به دارو‌های گیاهی که در دشت و کوه‌های کرمانشاه وجود دارد، پرداخته شد.

برای بازی در این فصل از سریال ۶ ماه در سفر بودیم

این بازیگر درباره چالش سفر در فصل پنجم سریال و اتفاقات آن عنوان کرد: ما ۶ ماه در سفر بودیم، مسیر هم دور بود و در مسیر حرکت اتفاقات گوناگونی رخ داد. قصه هم این است که صنایع دستی خود را به کرمان برسانیم تا گلیم و جاجیم و گیوه‌های کردی در نمایشگاهی عرضه شود. نوری هم پرنده‌ای را با خودش می‌آورد که آن هم داستان‌های دیگری دارد که به سیستان و بلوچستان ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: در قسمت‌های آینده کولبری هم داریم و اگرچه این چند ماه سختی‌های زیادی داشت، اما ما با جان و دل بازی می‌کردیم.

وروایی در پایان با اشاره به حضورش در گروه نجات هلی کوپتر بیان کرد: من البته کار‌های سختی داشته ام و این سختی‌ها را با عشق می‌پذیریم. من ۳۰ سال در هلی کوپتر و در گروه نجات بوده ام و حتی قبل از اینکه هلال احمر به وجود بیاید ما بودیم که به خیلی‌ها در حوادث کمک می‌کردیم.

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...