Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال‌های اخیر و در پی افزایش رقابت فعالان صنعت گردشگری، افزایش رضایتمندی مشتریان که به رشد فروش و در نتیجه افزایش سهم بازار منجر می‌شود اهمیت ویژه‌ای یافته است. موضوعی که موجب تقویت تیم‌های پشتیبانی از لحاظ کمی و کیفی شده و نتیجه این اتفاق بهبود سطح کیفی سفر مسافران بوده است.

مستربلیط نیز به عنوان یکی از ۳ برند مطرح در اکوسیستم استارت‌آپی در حوزه گردشگری، اقدامات موثری در حیطه پشتیبانی از مشتریان داشته که به افزایش بیشتر سطح رضایتمندی مشتریانش منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، افزایش سطح پاسخگویی توسط پرسنل در مقابل پاسخگویی خودکار، اطلاع‌رسانی‌های دقیق در مورد تغییرات ساعت پرواز، قطار و... به مشتریان، برخی از اقدامات مستربلیط در حوزه پشتیبانی است. اما در کنار این‌ها مستربلیط با آموزش تیم خدمات مشتریان خود، سطح کیفی ارائه خدمات در این زمینه را بالا برده و با کاهش زمان پاسخگویی به یکی از اهداف خود که پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان انتظار است رسیده است. بر اساس گزارش‌های ارسالی از سوی تیم خدمات مشتریان مستربلیط، یکی از اهداف مهم این تیم برطرف کردن مشکلات مشتریان در کمترین زمان است که محقق شده است و در حال حاضر میانگین مدت زمان انتظار برای برقرای تماس با کارشناسان پشتیبانی 15 ثانیه و میانگین مکالمه حدود 2 دقیقه است.

علیرضا دلاوری مدیر خدمات مشتریان مستربلیط در این رابطه می‌گوید: «در حال حاضر تیم خدمات مشتریان مستربلیط در ۲۴ ساعت شبانه روز، 97 درصد تماس‌های ورودی را پاسخگو است و تنها 3 درصد از تماس‌ها از سوی تیم پشتیبانی مستربلیط بدون جواب می‌ماند که این میزان پاسخگویی بالاتر از استانداردها است. وی با اشاره به اینکه تقویت تیم خدمات مشتریان در مستربلیط جریانی مداوم است می‌گوید: « 60 درصد تماس‌های ورودی مستربلیط توسط کارشناسان آموزش دیده و با انگیزه‌ مستربلیط و 40 درصد تماس‌ها توسط سیستم پاسخگوی خودکار پاسخ داده می‌شود که در صدد هستیم میزان پاسخگویی غیرخودکار را افزایش دهیم. همچنین هر نوع تغییر در ساعت پرواز داخلی و خارجی از طریق پیامک به اطلاع مسافران می‌رسد و در صورت عدم پاسخگویی پیامک از سوی مسافر، تغییرات پروازی توسط تماس خودکار به اطلاع مسافران می‌رسد  تا آنها سفری بدون دغدغه را تجربه کنند.»

مدیر خدمات مشتریان مستربلیط  می‌افزاید: « در تلاش هستیم تا مشکلات احتمالی در طی فرآیند خرید آنلاین بلیط سفر به کمترین حد برسد، اما موضوع این است که امکان صفر شدن این مشکلات وجود ندارد و در نتیجه تلاش ما در تیم پشتیبانی مستربلیط رفع سریع مشکلات احتمالی مسافران در کمترین زمان ممکن و ثبت تجربه‌ای خوشایند از سفر است.»

ارتقای سطح کیفی پاسخگویی توسط پرسنل آموزش دیده مستربلیط، کاهش بیشتر زمان انتظار و ارایه سرویس جدید پشتیبانی از برنامه های آتی تیم خدمات مشتریان مستربلیط است. در حال حاضر مستربلیط یکی از مشتری‌مدارترین فعالان استارت‌آپی در حوزه گردشگری است و اگر شما هم می‌خواهید سفری بدون دغدغه و پر آرامش را تجربه کنید بلیط سفر خود را از مستربلیط خریداری و در صورت وجود هر سوال از تیم خدمات مشتریان مستربلیط کمک بگیرید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر ابراهیم مقیمی سارانی گفت: این مرکز با داشتن ۲۲۳ تخت فعال روان پزشکی و ضریب اشغال تخت ۱۰۰ درصد به صورت شبانه، به شهرورشد ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
رئیس بیمارستان ابن سینا، از رشد سی درصدی خدمات درمانی انجام شده در این مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.ندان و هموطنان از استان‌های دور و نزدیک خدمات ارائه می‌دهد.
او اضافه کرد: در سال گذشته، ۵۵ درصد خدمات بیمارستان ابن سینا به شهروندان شیرازی و ۴۵ درصد مربوط به مراجعان از شهرستان‌ها و سایر استان‌های همجوار ارائه شده است.
رئیس بیمارستان ابن سینا، با اشاره به وجود بخش روان پزشکی کودکان و بخش اورژانس شبانه روزی زنان و مردان در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا افزود: ارایه خدمات بستری روان پزشکی این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ درصددر مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است و همچنین طیف وسیعی از خدمات روان پزشکی و بازتوانی سرپایی مهم و تخصصی و فوق تخصص را به جامعه فارس و کشور ارائه کرده است.
دکتر مقیمی سارانی ادامه داد: پارسال حدود ۲۶ هزار بیمار و مراجعه کننده در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا ویزیت شده اند و خدمات دیگری شامل خدمات روان پزشکی، روان شناسی، نوروفیدبک، QEEG، کار درمانی و گفتار درمانی، مشاوره تغذیه، شوک درمانی سرپایی و همچنین ویزیت متخصص مغز و اعصاب به مراجعان و بیماران ارایه شده است.

او بیان کرد: امسال هم کلینیک اوتیسم، کار درمانی و گفتار درمانی با محوریت بازتوانی کودکان مبتلا به این عارضه‌ها با امکانات قابل قبول و با همه توانمندی‌های ممکن راه اندازی شده و آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی