Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که نسبت به حریفان قبلی تیم ملی ایران، عراق رقیب جدی‌تری برای شاگردان اسکوچیچ خواهد بود.

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره تقابل تیم‌های ملی ایران و عراق نوشت: همه چشم‌ها به ایران است که به دنبال رقم زدن چهارمین پیروزی متوالی خود با آغاز مجدد مسابقات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی به راحتی از سد کامبوج، بحرین و هنگ‌کنگ گذشت، اما عراق چالش جدی‌تر خواهد بود و پیروزی، تنها گزینه ایران برای صدرنشینی گروه است.

ایران به دنبال سومین صعود متوالی به جام جهانی خواهد بود و دراگان اسکوچیچ نیاز دارد تا روند پیروزی‌‌های تیمش را در شهر المحرق هم ادامه دهد. ایران با به ثمر رساندن 17 گل، مقابل دروازه تیمی زهردار ظاهر شده است. شاید عراق تنها به یک تساوی نیاز داشته باشد، اما از کاتانچ بعید است مقابل ایران که تمایل شدیدی به گلزنی دارد، برنامه‌ای تدافعی در نظر بگیرد.

عراق مسابقات را با برتری 4 بر یک مقابل کامبوج ادامه داد، اما مقابل هنگ‌کنگ کار دشوارتری داشت و گل به خودی فونگ هینگ سبب برتری عراق شد. کاتانتس بی‌دلیل از به ثمر نرسیدن گل‌های زیاد مقابل هنگ‌کنگ ناراحت نبود و قطعاً پیروزی تیمش مقابل ایران را در جدال قبلی دو تیم در سال 2019 را به خاطر شاگردانش می‌آورد.

تیم‌های ملی ایران و عراق از ساعت 21 فردا (سه‌شنبه) در گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین به مصاف هم خواهند رفت./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

بشار رسن: به دنبال صدرنشینی و پیروزی برابر ایران هستیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم