Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: شرایط تیم خوب شده و روند تیمی خیلی خوبی پیدا کرده‌ایم. از نظر روحی و روانی همچنین از لحاظ بدنی، پیشرفت خوبی داشته‌ایم و در ۳ بازی اخیر اوضاع بسیار خوبی داشته‌ایم. خدا را شکر کل مجموعه همکاران، بازیکنان و مدیران باشگاه هم قسم شده‌ایم تا به اهداف تیم سایپا برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در موفقیت‌های اخیر تلاش‌های هیئت مدیره قوی و منسجم باشگاه خیلی تاثیر داشته است. در سال‌های مربیگری‌ام حداقل با ۳۰ مدیر کار کرده‌ام. چند مدیر مانند سراجی دیده‌ام که به این میزان وقت بگذارد. سراجی با قوت قلب از تیم حمایت می‌کند، همین موضوع باعث شده کار بهتری ارائه کنیم. بی‌تردید حمایت مدیران می‌تواند ثبات نتیجه‌گیری تیمی و البته افزایش روحیه بازیکنان موثر باشد. امیدوارم با شناختی که از توانایی بازیکنان پیدا کرد‌ه‌ایم، تیم را در لیگ‌برتر حفظ کنیم و آن را به سرمنزلش برسانیم. با این شرایط مسیر خیلی برای ما هموارتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ارتباط با دیدار ایران برابر عراق نیز گفت: به نظرم تیم ملی مقابل عراق برنده می‌شود و قدم مثبتی برای فدراسیون فوتبال و هیئت رییسه جدید آن ثبت می‌شود. امیدوارم که روند خوب ملی‌پوشان همینطور ادامه پیدا کند و بدون دردسر به مرحله بعد و سپس به جام جهانی صعود کنیم. انشاالله مقابل عراق با اقتدار برنده می‌شویم و تعصب‌مان را نشان می‌دهیم. بیشتر بخوانید: کمالوند: اسکوچیچ خوش شانس است که چنین ستاره هایی دارد/ نگران رای کمیته استیناف نیستم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فراز کمالوند سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر

رضا عنایتی از دو فینال سخت پیش روی تیم پیکان صحبت کرد

طرفداری | رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص جوانگرایی در تیمش صحبت کرد.

رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت:

در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دیگر ماه‌های سال شرایط بهتری داشت و در ۳ مسابقه سختی که داشتیم نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. ما از این به بعد دیدارهای سخت‌تری خواهیم داشت و دو هفته فینال گونه برای ما وجود خواهد داشت.

او ادامه داد:

همه بازیکنان از حساسیت بازی‌ها مطلع هستند و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنیم. مدیران باشگاه تاکنون شرایط خیلی خوبی را برای ما فراهم کرده‌اند.

سرمربی پیکان افزود:

تعاملی خوبی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود دارد و پس از بازگشت به تعطیلات از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تنها مشکل ما در این فصل سرما خوردن بازیکنان است که متأسفانه شاهد آن هستیم که در بیشتر اوقات یکی از بازیکنان دچار سرماخوردگی می‌شود و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که همه آنها را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.

عنایتی در خصوص جوان‌گرایی در پیکان و استفاده از بازیکنان جوان در دیدارهای لیگ برتر گفت:

بحث استفاده از جوانان همیشه در تیم پیکان دیده شده و فقط مربوط به این فصل نیست؛ متأسفانه شرایط جایگاه ما در جدول به گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم از تمام پتانسیل جوانان خود در بازی‌ها استفاده کنیم.

وی افزود:

میانگین تیمی پیکان ۲۴ سال است و ما هم مطابق برنامه‌ریزی باشگاه از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد. ۶، ۷ بازیکن جوان ما پتانسیل خیلی خوبی دارند و اگر قدر خودشان را بدانند مطمین باشید که در فصل‌های آینده راهی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار خواهند شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • ۳ تفاوت را پیدا کنید