Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهاجم باشگاه پی‌اس‌جی تاکید کرده است که وی هرگز باشگاه لیگ یکی را برای امضای قرارداد با هیچ بازیکنی ترغیب نکرده و مدعی شد که کاملا روی مسوولیت‌های خود به عنوان یک بازیکن متمرکز است.

امباپه در این‌باره اظهار داشت: می‌خواهم این موضوع را روشن کنم که هرگز از «لئوناردو» مدیر ورزشی باشگاه پی‌اس‌جی یا هیچ فرد دیگری در باشگاه نخواسته‌ام که با بازیکنی قرارداد امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من یک بازیکن هستم و باید از عملکردم در زمین بازی رضایت داشته باشم.

«ناصر الخلیفی» رییس باشگاه پی‌اس‌جی پیش از این تاکید کرده بود که این باشگاه آرزو و جاه طلبی‌های خاصی دارد اما در جریان پنجره نقل و انتقالاتی به هیچکس اجازه تصمیم‌گیری نخواهد داد.

وی در این باره گفته بود «اینکه امباپه می‌گوید خواسته وی یک تیم برنده است، به این دلیل است که برنده شدن را دوست دارد و این موضوع به هیچ عنوان بد نیست. ما هم جاه‌طلب هستیم اما اگر او می‌خواهد در مورد خرید یک بازیکن تصمیم گیری کند، باید بگویم که چنین اتفاقی امکان‌پذیر نیست.

امباپه و الخلیفی روابط خوبی دارند اما اظهارات اخیر مرد فرانسوی با مذاق رییس باشگاه خوش نیامده است.

امباپه در مورد ادامه حضور در پی‌اس‌جی گفته بود «من در باشگاهی هستم که آن را دوست دارم اما آیا این باشگاه بهترین جا برای من است؟ هنوز پاسخ این سوال را نمی‌دانم.»

این در حالی است که الخلیفی در یکی از تازه‌ترین گفت‌وگوهای خود اعلام کرده بود که امباپه به هیچ وجه فروشی نیست.

باشگاه رئال مادرید مدت‌ها است یکی از عمده خریداران امباپه محسوب شده و تحولات در رابطه وی با باشگاه فرانسوی را به دقت زیر نظر دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایرنا پاری سن ژرمن کیلین امباپه پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. فدریکو والورده در پایان این بازی جذاب به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او با دوندگی زیاد خود، نقش مهمی در پیاده شدن تفکرات دفاعی کارلو آنچلوتی در زمین داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏