Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرامین گفت: بیش از ۶۰ کمیته و ۱۷ ستاد در سطح استان راه‌اندازی شده است که برخی از ستادها در دهستان‌ها برای اولین بار فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت آیت‌اللّه رئیسی امروز در جمع خبرنگاران تلاش برای پیروزی جریان انقلاب در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را کاری ارزشمند و مجاهدانه  برای تعالی و توسعه ایران اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیرعلی خرامین در جمع کمیته های ستاد انتخاباتی سید ابراهیم  رئیسی  که با حضور حجت السلام پناهی رئیس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: بیش از ۶۰ کمیته و ۱۷ ستاد در سطح استان راه اندازی کردیم که برخی از ستادها در دهستانها  برای اولین بار فعالیت دارند.   وی به حضور  جوانان خلاق و با انگیزه در ستادهای انتخاباتی شورای وحدت  اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که امروز  چنین انسان‌های انقلابی و با انگیزه ای در جای جای کهگیلویه وبویراحمد داریم که پای انقلاب و آرمان‌های  خون شهدا ایستاده اند و برای پیروزی  جریان انقلاب  و حمایت از آیت الله رئیسی  با تمام وجود و توان تلاش می کنند.    رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت حضرت آیت‌اللّه رئیسی افزود: تنها  راه برون رفت از وضع موجود جامعه و کمک به پیشرفت کشور و حل مشکلات، آلام و دردهای مردم حاکم شدن تفکر انقلابی در قوه مجریه کشور است تا بتواند به فساد و بی عدالتی و نگاه‌های غیر عادلانه و بی ثباتی در کشور پایان دهد.   خرامین از مسئولان کمیته های مختلف خواست در این چند روز باقی مانده تلاش‌های خود را مضاعف و با برنامه ریزی منسجم و اصولی و پرهیز از توهین و تخریب  سایر کاندیدا کارنامه درخشان حضرت آیت‌اللّه رئیسی  را به مردم معرفی نمایند تا با رای بالایی  شاهد پیروزی جریان انقلاب در ۲۸ خردادماه باشیم.   رئیس شورای وحدت اصولگرایان  کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه بر هماهنگی و همدلی برای خلق حماسه ای پرشور  تاکید کرد.   حجت الاسلام پناهیان اخلاق مداری سید ابراهیم رئیسی در مناطرات را یادآور شد و گفت: برای جلوگیری از تشتت آرا در نهایت جریان انقلاب باید با یک کاندیدا در صحنه رقابت‌ها حضور داشته باشد.    سید علی محمد دانشی دبیر شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از پیشتازی سید ابراهیم رئیسی  در نظر سنجی ها خبر داد و‌گفت: ان‌شاالله به فضل الهی و مشارکت گسترده و حداکثری  مردم  در ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی  رقم خواهد خورد و با انتخاب حضرت آیت‌اللّه رئیسی  دوران دیگری از شکوفایی و عزت ایران عزیز آغاز خواهد شد.   سید ولی موسوی رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی  نیز در این جلسه به نقش تعیین کننده فرهنگیان در برگزاری انتخابات و بستر سازی  برای حضور  حداکثری مردم پای صندوق های رای خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های  انجام شده  در کمیته فرهنگیان  جهت تشویق و ترغیب حضور با صلابت مردم  در انتخابات به لطف الهی بستر برای روی کارآمدن دولتی  کارآمد در ۲۸ خرداد فراهم شده است.    در این جلسه  مسؤلان کمیته های مختلف گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خویش برای حضور پرشور و بانشاط مردم پای صندوق های رای در اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد ارائه دادند و همگان‌بر وحدت و همدلی و رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی آیت الل ه رئیسی جریان انقلاب حضرت آیت الل شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موافقت رهبر انقلاب، پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان شامل عفو شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی اظهار کرد: به‌مناسبت عید سعید فطر تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان، اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مقام معظم رهبری با عفو و یا تخفیف مجازات دو هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 745101

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان