Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:53:35 GMT

پر رنگ‌تر شدن حال و هوای انتخابات در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۳۰۳

پر رنگ‌تر شدن حال و هوای انتخابات در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، غفار آقازاده معاون امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای انجام منظم و نظارت بر استاندارد بودن فعالیت های تبلیغاتی با جدیت ادامه دارد، گفت: شرکت عمران و خدمات کیش در نقاط مختلف شهری 55 جایگاه را برای تبلیغات کاندیداها درنظر گرفته و آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق شیوه نامه اعلامی از سوی بخشداری کیش کاندیداها می‌توانند در اطراف ستادهای انتخاباتی خود با نصب بنرهایی درابعاد 70در 100 فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

معاون امورشهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش تاکید کرد: نصب بنرهای تبلیغاتی کاندیداها بر روی تأسیسات دولتی و صندوقهای پست، پست‌های برق و تلفن، تابلوها و تاسیسات شهری غیر مجازاست.

به گفته وی طبق اعلام بخشداری کیش امکان استفاده از تلویزیون شهری برای انجام امورتبلیغاتی نامزدهای انتخابات باپرداخت هزینه های مربوطه میسر است.

آقازاده تاکید کرد: طبق اعلام بخشداری کیش و درچارچوب شیوه نامه‌های ابلاغی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها نصب هرگونه تبلیغات و بنر برروی تابلوهای شهری غیرمجازاست.

فعالیت تبلیغاتی انتخابات شوراهای اسلامی که 8 روز قبل از زمان  اخذ رأی آغاز شده است ساعت 7 صبح روز پنجشنبه تاریخ 27 خرداد پایان می گیرد.

لازم به ذکراست انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 صبح جمعه 28 خرداد همزمان با سراسرکشور در جزیره کیش نیز آغاز می‌شود.

‎انتهای پیام/88060

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ و شش دهم میلی متر بارندگی در جزیره کیش ثبت شده است و در مجموع با فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران سهم جزیره کیش شد.

وی افزود: لاوان با ۱۲۳ و یک دهم میلی متر، جاسک با ۱۲۱ میلی متر و سردشت نیز با ۱۱۹ و هفت دهم میلی متر رتبه‌های اول تا سوم مناطق پر بارش را ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: حاجی آباد با ۱۸ و دو دهم میلی متر کمترین سهم بارش نزولات جوی را به خود اختصاص داد.

  

دیگر خبرها

  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • جزیره قبر ناخدا در جنوب ایران + فیلم