Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان کرمانشاه که از شبکه زاگرس پخش شد با اشاره به ویژگی‌های ممتاز استان کرمانشاه از لحاظ تاریخی، فرهنگی، قومی و مذهبی گفت : شرایط کنونی زیبنده استانی با این همه ظرفیت و پتانسیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی را به استان کرمانشاه وارد کرد، اما مسئولان آن طور که باید قدردان ایستادگی و مقاومت مردم این استان نبوده اند.

زاکانی با اشاره به مشکلات استان کرمانشاه از جمله نرخ بالای بیکاری، اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، کمبود آب در بخش‌های کشاورزی و شرب افزود: با اتکا به مردم و تکیه بر توانایی‌های نخبگان می‌توان بالاترین رشد اشتغال را برای این استان بدست آورد و نسبت به حل مشکلات اجتماعی آن اقدام کرد.

او با بیان اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در کشور افزود: متاسفانه بی توجهی به ظرفیت‌های بزرگی همچون نخبگان، جوانان، اقوام و مذاهب موجب شده تا امروز فقر، فساد اقتصادی و مشکلات معیشتی در جامعه مشاهده شود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با اتکا به کشور‌های بیگانه نمی‌توان مشکلات داخلی را حل کرد بلکه باید با نگاه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بی شمار کشور بر مشکلات غلبه کنیم.

زاکانی از دولت خود بعنوان دولت اقدام و اصلاح نام برد و افزود: با اقدامات سنجیده و دقیق مسیری را انتخاب خواهیم کرد تا ظرفیت‌های داخلی نمود پیدا کند.

او گفت: جمهوری اسلامی باید متضمن آزادی، استقلال، عدالت و معنویت باشد تا بتوان ایران را به سمت پیشرفت و توسعه سوق داد و در منطقه و جهان سرآمد شد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوری گزیدن از نگاه‌های تک بعدی را زمینه ساز توسعه کشور دانست و گفت: یکی از رویکرد‌های دولت من برای این موضوع توجه همزمان به اقتصاد و مدیریت است تا با اولویت قرار دادن جهش تولید در این رویکرد کشور بر مدار شایستگی اداره شود.

زاکانی به موضوع تمرکز زدایی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: سهم استان‌ها از اعتبارات کشور تنها ۱۰ درصد است و برای ۹۰ درصد باقیمانده در خارج از استان‌ها تصمیم گیری می‌شود.

او ادامه داد: برنامه ما این است که با یک باز آمایش مجدد در استان‌ها بتوانیم توانمندی‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را در هر استان شناسایی کرده و بر اساس آن ۴۵۱ شهرستان از اختیارات ویژه‌ای در اداره حوزه خود برخوردار شوند.

زاکانی مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری را از دیگر برنامه‌های دولت خود عنوان کرد و گفت: اولین اقدام من در این زمینه اصلاح بدنه و چابک سازی خود دولت است تا به این طریق زمینه‌ای فراهم شود که دولت در خدمت مردم باشد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات استان کرمانشاه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد