Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابوالحسن نایینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه اقدام به برگزاری نشست و برنامه‌هایی مانند کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوعات مختلف کرده است.

وی افزود: طی این مدت همچنین دانشگاه بین المللی امام (ره) حدود ۵۰ کرسی آزاد اندیشی را در بستر فضای مجازی برگزار کرده که این برنامه‌ها در محور و موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، انقلابی و مناسبتی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول دانشگاهی خاطرنشان کرد: از آنجا که آشنایی با دیدگاه‌های مختلف نخبگان از طریق کرسی‌های آزاد اندیشی بیشتر تبلور می‌یابد، نقش و اهمیت برگزاری این کرسی‌ها حتی در دوران شیوع ویروس کرونا کمرنگ نشده و به شکل مجازی نیز برگزار می‌شود.

نایینی اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوع انتخابات و لزوم افزایش مشارکت حداکثری مردم در آن، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی بسیار مهم بوده هرچند برگزاری آن به صورت حضوری می توانست در شور و هیجان مردم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد اما در شرایط کنونی مجبور به برگزاری این کرسی‌ها به صورت مجازی هستیم.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا بار دیگر شاهد شور و نشاط خاص و هیجان انگیزی در فضای دانشگاهی باشیم و پویایی و زندگی در دانشگاه‌های استان قزوین و سراسر کشور به وجود آید.

برچسب‌ها دانشجو ایرنا مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو ایرنا مشارکت انتخاباتی دانشجو ایرنا مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه کرسی های آزاد آزاد اندیشی کرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی دو روز اخیر شاهد آن بودیم که برخی اکانت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی مطلبی را مخابره کردند که دختر جوانی توسط پلیس اخلاقی ایران کشته شده است؛ اما طولی نکشید که سناریوی نخ‌نمای کذب و دروغ آنان مشخص شد و مخاطبان فارسی‌زبان دیدند که حتی عکس منتسب به شخصیت خیالی‌شان از موتور جست‌وجوگر گوگل دانلود شده است و اساسا شخصی با این مشخصات وجود خارجی ندارد. پس از غائله ژینا و به آشوب کشیدن شهرهای ایران به مدت چند وقت، ضدانقلاب گمان آن را دارد که با ساخت چنین اخباری بار دیگر می‌تواند خیابان‌های ایران را تبدیل به میدان درگیری کند. این سناریو و استراتژی نخ‌نما و پوسیده گویی نهایت‌کاری است که جریانات مختلف ضدانقلاب می‌توانند در برابر ایران انجام دهند. در این راستا با مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی چند کلامی گپ و گفتی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

کار ضدانقلاب برهم زدن امنیت ایران است

رضایی در ابتدا گفت: به آشوب کشیدن شهرهای ایران و ایجاد التهاب در جامعه ما، کاری است که جریانات مختلف ضدانقلاب؛ از منافقین و سلطنت‌طلب گرفته تا وابستگان به آمریکا و تجزیه‌طلبان آن را به هر نحوی پیگیری می‌کنند و این موضوعی است که برای مردم ما قطعی قلمداد شده است. آنان دشمن امنیت و عزت ایران هستند، لذا به اعتبار همین دشمنی با ایران ما انتظار این نوع رفتارهای امنیت‌زدا از سوی آنان را داریم.

مردم ایران از نقشه نخ‌نمای دشمن مطلع هستند

وی افزود: در این مسیر یکی از مهم‌ترین اقدامات جریان ضدانقلاب ایجاد سوژه‌سازی‌های کذب و دروغ در موضوعات مختلف است. این روشی است که آنان از اول انقلاب آن را پیگیری کردند و در طول این 45 سال در زمینه‌های مختلفی دست به دروغ‌پردازی علیه ایران و جمهوری اسلامی زدند. در آنسوی میدان مردم ایران به مرور زمان از حقیقت این نوع خبرسازی‌ها اطلاع پیدا کرده و می‌دانند که اساساً این جعلیات با هدف برهم زدن امنیت و آرامش کشور صورت می‌پذیرد.

درس گرفتن از یک تجربه مهم

مسعود رضایی در ادامه اشاره کرد: تجربه تقابل با ضدانقلاب در مدت این سال‌ها یک چیزی را به خوبی به ما نشان داده است و لازم است که با بهره‌گیری از این تجربه میزان تخریب احتمالی آن‌ها را به حداقل برسانیم. در طول این سال‌ها هر وقت ایران و جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، حال می‌خواهد سیاسی باشد، نظامی باشد یا اقتصادی باشد موفقیتی کسب کرده، ما شاهد آن بودیم که بسیج ضدانقلاب سعی کرده است با ایجاد یک موج و برجسته‌سازی یک سوژه آن موفقیت بزرگ را به حاشیه براند.

پاتک در برابر «وعده صادق»

او گفت: در چند روز اخیر ما شاهد عملیات وعده صادق بودیم که از لحاظ سیاسی و نظامی در سطح منطقه و بین‌المللی موفقیت و پیروزی بزرگی برای ما به حساب می‌آمد. لذا دشمن طبیعی است که برای تحت‌الشعاع قرار دادن این پیروزی و اقدام غرورآفرین دست به پاتک بزند. پاتک دشمن همیشه نظامی نیست، یکی از کارهای آنان تبلیغات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی است. موضوع قتل دختری توسط گشت ارشاد که به دروغ برجسته شده در همین راستا است.

کد خبر 845238 برچسب‌ها علوم سیاسی خبر ویژه رسانه - آگهی

دیگر خبرها

  • حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟