Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:56:05 GMT

چشم‌ها خیره به دوئل احمد نور و بشار رسن بنیان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۳۷۴

چشم‌ها خیره به دوئل احمد نور و بشار رسن بنیان

این یک دوئل استثنایی بین دو هم‌تیمی سابق است که حالا با وظایف متفاوت وارد زمین خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید در آغاز مرحله مقدماتی جام جهانی کسی باور نمی‌کرد که احمد نوراللهی، مهره کلیدی تیم ملی برای صعود به مرحله نهایی باشد اما ستاره شماره ۸ پرسپولیس همانطور که به چهره فیکس سرخپوشان پایتخت تبدیل شد، در تیم ملی نیز جایگاهش را پیدا کرد و چه در فرآیند هجومی و چه دفاعی، برای تیم ملی، ثمربخش ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوراللهی که در بازی با کامبوج یک گل زیبا به ثمر رساند، در دیدار با عراق نیز تک گل تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد و حالا پس از حضور فیکس در بازی‌های اخیر تیم ایران، به استقبال حساس‌ترین مسابقه می‌رود؛ دیدار با تیمی که عناصر هجومی شناخته شده و قدرتمندی دارد که یکی، سال‌ها در کنار احمد نوراللهی برای موفقیت پرسپولیس تلاش کرد؛ بشار رسن بنیان. دوست صمیمی نوراللهی که در دوره بازی برای پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با کاپیتان سوم قرمزها داشت و فردا هم احتمالا برخوردی صمیمانه با او نشان خواهد داد.

 

ستاره عراقی شماره ۵ که مثل نوراللهی سر به زیر، بی حاشیه و تلاشگر است و از محصولات برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس محسوب می‌شود یا حداقل در دوره او تبدیل به یک ستاره شناخته شده در فوتبال آسیا شد.

 

بشار در دو بازی قبلی عراق نقش یک هافبک بازیساز و گاها هجومی را داشت که با توانایی حمل و انتقال صحیح توپ، نقشی پررنگ در حملات تیم سرکو کاتانچ ایفا کرد. رسن در تقابل با هافبک دفاعی‌های دو تیمی بود که البته نتوانستند مشکل خاصی برای او ایجاد کنند اما در دیدار با تیم ملی، او چالشی جدی پیش رو خواهد داشت.

 

 

تیم اسکوچیچ با دو هافبک دفاعی وارد زمین می‌شود و در این بین نوراللهی شانس بیشتری برای بازی دارد و احتمالا در طول مسابقه وظیفه کنترل و قطع توپ های ارسالی به بشار و از بشار را خواهد داشت‌.

 

تیم ملی ایران احتمالا با رویکردی هجومی به استقبال عراق خواهد رفت و در این بین قطع ارتباط بین عناصر میانی تیم حریف اهمیت زیادی خواهد داشت چرا که در این صورت تیم ملی می‌تواند مدت زمان بیشتری توپ را در اختیار داشته باشد.

 

با این توصیف باید دید که آیا نوراللهی می‌تواند این وظیفه سنگین را انجام دهد یا خیر؟ وظیفه ای که در صورت انجام و صعود تیم ملی به مرحله بعدی، جای پای شماره ۸ را در تیم اسکوچیچ محکم تر خواهد کرد.

بشار رسن تیم ملی عراق پرسپولیس تهران قطر عراق تیم ملی ایران احمد نورالهی القطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن تیم ملی عراق پرسپولیس تهران قطر عراق تیم ملی ایران احمد نورالهی القطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (پنجشنبه، ۳۰ فروردین) در گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت و گفت: پنج استان تحت تأثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته‌اند که بیشترین آن را در استان سیستان و بلوچستان شاهد بودیم.وی با بیان اینکه در جنوب کرمان نیز بارش تندی در شب گذشته وجود داشت، افزود: طبیعتاً اضافه بر برکاتی که این بارش‌ها داشته و سدهای استان و استان‌های همجوار را پر کرده اما خسارات و مشکلاتی هم برای مردم عزیزمان به وجود آورده است.

وزیر کشور اظهار کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان ۵ شهرستان تحت تاثیر این قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.وحیدی ادامه داد: ارتباط زمینی یک تعدادی از روستاها قطع بود که از طریق بالگردها امکانات به آن‌ها رسانده می‌شود، از اتفاقات خوب این حادثه آن بود که ما هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم.وی افزود: کسانیکه از نظر بهداشتی و درمانی نیازمند به کمک باشند، بالگردها و هلال احمر در حال رسیدگی هستند، در بعضی از روستاها که اتصال برق قطع شده است، وزارت نیرو مشمول به حل این مشکل است.

وزیر کشور تأکید کرد: مسئولان ما در منطقه برای حل مشکلات مردم حضور دارند و همه آن‌ها از همان لحظات اولیه در منطقه بسیج هستند.وحیدی با بیان اینکه امیدواریم راه‌ها تا امشب باز شود و بخش عمده اتصال برق نیز حل شود، گفت: تخلیه آب از منازل و تأمین اقلامی که دچار حادثه شده است، به سرعت جبران می‌شود.وزیر کشور در پایان گفت: بارشی که انجام شده نزدیک به ۲۷۰ میلی‌متر بوده که در نوع خود بسیار سنگین و بی‌سابقه بوده است ولی با این وجود تا به حال مدیریت شده است تا کمترین مشکل را برای مردم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • (ویدئو) استقبال خیره کننده از الناز شاکردوست در اکران بی‌بدن
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر