Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در نشست بررسی مشکلات دانشگاه کوثر در بجنورد افزود : ما آمادگی داریم در حوزه اختیارات خود به این استان برای حل مسایل استانی به ویژه مشکلات بخش های تولید و اشتغال کمک کنیم.

وی اضافه کرد : کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم در راستای تقویت حوزه نظارت تلاش کرد تا با توجه به جایگاه ویژه قانونی اش که در آن اختیارات فراقوه ای پیش بینی شد به عنوان پناهگاهی برای پیگیری حل مسایل مردم باشد و برای تحقق این کار از ظرفیت های دانشگاهی و علمی نیز استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم از تلاش ها و اهتمام اجزای حاکمیت در استان برای حل مشکلات مردم قدردانی کرد و اظهارداشت : مدیریت ارشد این استان نیز با توجه به سوابق مدیریتی می تواند عدالت آموزشی را به عنوان یکی از وظایف حاکمیتی در این خطه شمال شرق کشور برقرار کند.

 پژمانفر با تاکید بر این که در فضای استان غیر از همدلی و همراهی موضوع دیگری مطرح نیست و تمامی بخش ها در راستای حل مشکلات از ظرفیت های سازمانی خود بهره مند می شوند، گفت: نفرستادن دختران به دانشگاه یعنی ایجاد محدودیت برای بخشی از جامعه که با قانون اساسی مغایرت دارد.
رییس کمیسیون اصل 90  مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : در خصوص جابجایی دانشگاه اشراق به مرکز شهر و تکمیل احداث ساختمان دانشگاه کوثر پیگیری ها و رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.  
استاندار خراسان شمالی در نشست  گفت: در سالجاری باید فرآیند ساخت ساختمان دانشگاه کوثر به اتمام برسد و  موضوع تخصیص زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان تا ۴۸ ساعت آینده باید تعیین تکلیف شود.
محمدعلی  شجاعی کمبود خوابگاه دانشجویی را از مشکلات مهم حوزه آموزش عالی استان دانست و افزود: باید با یک تصمیم کلی کشوری مشکل کمبود خوابگاه دانشجویی تعیین تکلیف شود تا با جهش در ساخت خوابگاه های دانشجویی دغدغه خانواده ها برطرف شود.
نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی  تصریح کرد: برای ورود بخش خصوصی جهت ساخت خوابگاه های دانشجویی باید مشوق ها و مزایای قانونی پیش بینی شود.
شجاعی با اشاره به موضوع  جابجایی دانشگاه اشراق به مرکز شهر، گفت: این ساختمان ها با بودجه کشور ساخته شده است و باید در راستای خدمت رسانی به مردم باشد و چگونگی اجرای این درخواست با هدف حل مشکلات دانشگاه های اشراق، فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش از سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.
وی  سفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی را فرصتی مغتنم برای حل مشکلات سیستم آموزش عالی استان می دانیم و ضعف زیرساختی در این استان را ناشی از بی توجهی به این حوزه در ابتدای تشکیل استان دانست.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اقدامات فراوانی انجام شده در حوزه آموزش و پرورش استان، افزود: افزایش نرخ باسوادی را لازمه اجرایی شدن طرح های توسعه ای دانستیم و بنابراین با برنامه‌ریزی تلاش کردیم سطح سواد استان افزایش یابد.
محمدعلی شجاعی گفت: با اقدامات انجام شده اکنون نرخ باسوادی استان برابر با میانگین کشور است و در شاخص جذب تعداد بیسوادان رتبه دوم کشوری را کسب کردیم.
 

برچسب‌ها بجنورد مشهد استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی مجلس یازدهم نصرالله پژمان ‌فر دانشگاه فرهنگیان کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی قانون اساسی کلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مشهد استانداری خراسان شمالی بجنورد مشهد استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی مجلس یازدهم نصرالله پژمان فر دانشگاه فرهنگیان کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی قانون اساسی کلات خراسان شمالی کمیسیون اصل حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر سه‌شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد گفت: هدف گذاری اصلی و نخست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای سال جدید با پیشگیری باشد.

وی در ادامه افزود: کسب رتبه دوم کشوری ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در سال گذشته در حوزه مبارزه نشان از تلاش اعضای مجموعه این ستاد است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر موضوع پیشگیری در حوزه آموزش، افزود: اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستاها و تقویت انجمن خیرین نیز می‌تواند در امر پیشگیری مؤثر باشد.

حسین‌نژاد تاکید کرد: اگر پیشگیری قوی‌تر باشد مقابله کمتر خواهد بود.

وی بر رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد خواهران نیز تاکید کرد و گفت: زمینه اعطای تسهیلات برای این کمپ دنبال شود.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای پس از بهبود از اعتیاد مؤثر است لذا افزایش هزینه و کمک از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شود.

وی در خصوص حوزه درمان نیز اظهار داشت: در یک هدف گذاری بلند مدت ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز موجود افزوده خواهد شد.

کد خبر 6080298

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • ۶۳ درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود