Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@22:11:59 GMT

اسپانیا - سوئد؛ آغاز سخت ماتادورها

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۸۰۰

اسپانیا - سوئد؛ آغاز سخت ماتادورها

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئد امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در دیداری حساس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند.

در همین رابطه جوردی آلبا که به همراه لوئیز انریکه در نشست خبری قبل از بازی با سوئد شرکت کرده بود گفت: بازی سختی مقابل تیمی خواهیم داشت که شخصا دیدن بازی هایش را دوست دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ببینیم چه خواهد شد ولی همه ما ایده مشخصی داریم؛ این که خوب بازی کنیم و برنده شویم.  

همچنین ویکتور کلاسون هافبک تیم ملی فوتبال سوئد قبل از بازی این تیم مقابل تیم ملی اسپانیا عنوان کرد: اسپانیایی ها تیم ناشناخته ای هستند و نمی توان چیز زیادی درباره آن‌ها گفت، اما با اطمینان می‌توان گفت که اسپانیا به ترسناکی گذشته نیست. آن‌ها دیگر ژاوی، اینیستا و داوید ویا را ندارند.

اسپانیا؛ لاروخای خالی از رئالی

لوئیز انریکه درحالی تیمش را راهی مسابقات یورو کرده است که حتی یک بازیکن از رئال مادرید به تیم ملی دعوت نکرده است. تیم متحول شده اسپانیا برای اینکه خود را مدعی کسب عنوان قهرمانی یورو معرفی کند باید از همین دیدار نخست با قدرت مقابل حریف حضور پیدا کند. اسپانیا درحالی میزبان سوئد است که از اکتبر سال ۲۰۱۸ در بازی های خانگی خود شکست ناپذیر بوده است. شاگردان انریکه که این چند روز درگیر کرونا نیز بوده اند سرخیو بوسکتس را به دلیل ابتلا به این ویروس برای بازی امشب در اختیار ندارند. اما تست یورنته منفی شده و احتمال اینکه در دیدار امشب به میدان برود وجود دارد.

سوئد؛ زرد و آبی‌ها بدون زلاتان

سوئدی ها امیدوار بودند زلاتان ابراهیموویچ بتواند برایشان در مسابقات یورو به میدان برود اما مصدومیت باعث شد این بازی ها را از دست بدهد. با این حال سوئدی که بدون زلاتان به مسابقات یورو راه یافت بدون او نیز می تواند در این بازی ها موفق باشد. اولین بازی، سخت‌ترین بازی آنها است و اگر بتوانند از این دیدار سربلند بیرون بیایند راه صعود را برای خود هموار خواهند کرد.

به زبان آمار

_تا پیش از این اسپانیا و سوئد ۱۵ مرتبه به مصاف هم رفته اند که لاروخا برنده ۷ بازی و زرد و آبی‌ها در ۳ بازی پیروز شده‌اند. ۵ دیدار این دو تیم هم مساوی شده است.

_آخرین دیدار آنها در سال ۲۰۱۹ برگزار شد که دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

_سوئد از سال ۲۰۰۴ به بعد موفق به صعود از مرحله گروهی یورو نشده‌ است.

_بهترین عملکرد سوئد حضور در نیمه‌نهایی یورو ۱۹۹۲ بوده است.

_اسپانیا ۴ بازی آخرش مقابل سوئد را نباخته است.

_لاروخا با ۳ قهرمانی به همراه آلمان پرافتخارترین تیم های جام ملت‌ های اروپا هستند.

_اسپانیا تنها تیمی است که ۲ قهرمانی متوالی در مسابقات جام ملت های اروپا دارد.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویا اسپانیا برگزار می شود. قضاوت این مسابقه نیز بر عهده اسلاوکو وینچیچ اسلوونیایی خواهد بود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1099388 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال سوئد یورو۲۰۲۰ فوتبال خارجی جام ملت های اروپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال سوئد یورو۲۰۲۰ فوتبال خارجی جام ملت های اروپا ملی فوتبال جام ملت تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت