Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@09:56:24 GMT

۳۱ سند اقتصادی برای ۳۱ استان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۸۰۸

۳۱ سند اقتصادی برای ۳۱ استان

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۳۱ سند اقتصادی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رضایی در کانال تلگرامی خود دست به انتشار ۳۱ سند اقتصادی ۳۱ استان کشور زد.

هر کدام از این برنامه‌ها به صورت منتشر شده و دانلود آن برای مخاطبین قابل دسترسی است.

پیشتر رضایی اعلام کرده بود که برای تحول اقتصاد ایران برنامه‌ای برای اداره ایالتی اقتصاد استان‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 500554

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات 1400 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 برنامه های اقتصادی کاندیداهای انتخابات 1400 تحول اقتصادی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین کننده دارد 

 علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام  جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار های سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

عزیزی ادامه داد:حل شدن مسئله اقتصاد بسیار مهم است چون موضوع معیشت مردم را در بر گرفته و برای اینکه این اتفاق انجام شود، رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دادند و عنوان جهش تولید را نامگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: جهش با رشد تولید متفاوت است چون رشد، مسیر عادی، معمولی و با سرعت متعادل خود را طی می کند ولی جهش چند پله ای اتفاق می افتد و ما باید در مسائل تولید کشور حالت پرش و سرعت مضاعفی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم. 

او افزود: این اتفاق صورت نمی پذیرد مگر با مشارکت آحاد مردم عزیز و امیدواریم در مجموعه دولت نیز ما بتوانیم خوب برنامه ریزی کنیم تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در مسائل اقتصادی و به ویژه تولید فراهم شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه های مهم همه مسئولان نظام بخصوص در دولت مردمی سیزدهم است، حل این مسئله در اولویت قرار داشته و دارد تا مردم در زندگی خود مضیقه و مشکلات معیشتی نداشته باشند و انشالله با مشارکت همه مردم و به نحو احسن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین کننده دارد 
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • مرکز ملی آمار انگلیس از رکود اقتصادی این کشور خبر داد
  • چرا دردی دوا نمی‌شود؟
  • گردشگری را از شهر خودمان آغاز کنیم
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • گیر و گور اقتصاد ایران چیست؟
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری