Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون اداری و مالی کمیته امداد، علاوه بر توزیع ۷۹ هزار وسیله سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، ارائه ۱۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید باجلان، معاون اداری و مالی کمیته امداد در مراسم توزیع ۷۹ هزار دستگاه وسیله سرمایشی به خانواده‌های تحت حمایت که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: از این تعداد ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی در حال توزیع و ۲۴ هزار دستگاه کولر گازی در حال تهیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به گرمای زودرس هوا در بیشتر مناطق کشور و نیازسنجی انجام شده، توزیع این اقلام سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت در سطح کشور با سرعت در حال انجام است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد تامین وسایل ضروری زندگی مددجویان را از وظایف این نهاد دانست و اضافه کرد: برای تامین ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

باجلان خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیر کشور توزیع کولر گازی پیش‌بینی شده است و به همین منظور ۲۴ هزار دستگاه کولر گازی برای مددجویان در این مناطق در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از همراهی شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی محصولات سرمایشی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال اقشار محروم جامعه گفت: در تهیه این وسایل سرمایشی تاکید بر استفاده از کالا‌های ایرانی و تولید داخل بوده و در مجموع ۵۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد همچنین از توزیع ۱۴ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و افزود: برای تهیه این تعداد جهیزیه ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

باجلان از همراهی بنیاد مستضعفان و خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح تشکر کرد و ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، گاز فردار، تلویزیون، ماشین لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته امداد وسایل سرمایشی مددجویان محرومیت زدایی خانواده های تحت حمایت هزار دستگاه کولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از اهدای ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت بالغ بر 165 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به هفته ملی سلامت خانواده از اول تا هفتم اردیبهشت گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده 4 هزار و 727 قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش 165 میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.  

حسینی با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و ... بوده است، خاطرنشان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی افزود: براساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به ‌منظور تأمین نیازهای ضروری تمامی خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم‌افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

حسینی، همچنین از  4 هزار و 235 فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: 4 هزار و 12  طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجراشده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

 معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و تعداد 2 هزار و 120 طرح در شهر اجراشده و یک هزار و 496 طرح توسط بانوان و تعداد 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجراشده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن