Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اردبیل علیمراد اکبری در بازدید از طرح‌های کشاورزی خلخال اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای رفع مشکلات خشکسالی در  استان اردبیل با توجه به ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور تاکنون در این زمینه اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه ۹ سد در شهرستان‌های خلخال و کوثر بلاتکلیف است، بیان کرد: با وجود ۲۲ سد فرسایشی در استان اردبیل، امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع خشکسالی استان تأمین منابع شده که بی‌شک بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه برطرف‌سازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر کشاورزی در امور آب و خاک گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی در کشور و استان اردبیل نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی و حائز اهمیتی را مسئولان و دستگاه‌های مربوطه پیاده‌سازی کنند تا بتوانیم طرح های نیمه‌تمام را هر چه سریع‌تر به اتمام رسانده و با تکمیل سد‌های نیمه‌تمام مشکلات به حداقل می‌رسد.
اکبری تصریح کرد: امسال ۱۵ هزار هکتاراز اراضی استان اردبیل تحت پوشش آبیاری نوین قرار می‌گیرد در حالی که این میزان در سال‌های گذشته بسیار کم‌تر بود که این مسئله گواه این است که در راستای توسعه آبیاری مدرن گام‌های اساسی و خوبی برداشته شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مقابله با خشکسالی در اردبیل اختصاص 1500 میلیارد تومان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران

الیاس براری فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی تنظیم بازاری شامل ۷۰ تن مرغ منجمد، ۱۳.۵ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۱ تن شکر و ۲۰۰ کیلوگرم سیب با قیمت مصوب در مناطق روستایی استان خبر داد.

او افزود: این اقلام در ۱۵ بخش و ۱۵۹ روستای مناطق محروم استان توزیع شد.

فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این خدمات در راستای رفاه حال روستاییان مازندرانی همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است