Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جام آنلاین همدان؛ دکتر محمدرضا عدالتخواه، در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان همدان، اظهار کرد: امروز مردم بسیار آگاه هستند و فرصت خوبی است تا افراد جاه‌طلب را بشناسند و با انتخاب افراد اصلح تا همیشه مهر "غیر قابل اعتماد" را به افراد غیر اصلح خواهند زد. 

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید مطابق اصول و آرمان‌های‌ نظام جمهوری اسلامی رفتار نمایند، افزود: نامزدی که با توسل به انواع تخلفات مانند تخریب چهره‌ها، تطمیع و تهمت به دنبال کسب آراء است نمی‌تواند جایگاهی بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ایام انتخابات به خصوص در روز اخذ رأی باید نظارت کامل همراه با هوشیاری صورت بگیرد تا از بروز هرگونه جرم و اخلال در برگزاری انتخابات توسط معاندین نظام جلوگیری به عمل آید. 

 

عدالتخواه با بیان اینکه برخی از نامزدهای انتخاباتی به گونه‌ای صحبت می‌کنند که تصویر می‌شود در آن لحظه اعتقادی به پس از آن را ندارند، ادامه داد: تخلفات و اعمالی چون دروغ، تهمت، سیاه‌نمائی، اغفال کردن و اغوا کردن برای هر انسانی ناپسند و نکوهیده است اما برای کسانی که می‌خواهند زمامدار مردم شوند امری مذموم‌تر است لذا باید تمامی نامزدها به رعایت اصل اخلاق و تقوا معتقد باشند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به ایجاد مشکلات احتمالی ناشی از شیوع کرونا؛ تأکید کرد: ممکن است برخی از ناظرین و مجریان صندوق‌ها در روز اخذ رای دچار بیماری کرونا شده و غایب شوند لذا باید جایگزین‌های متعدد در این خصوص در نظر گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به نظر برخی از مراجع تقلید در خصوص وجوب شرعی شرکت در انتخابات که اگر امروز فرصت رأی دادن را از دست بدهند، نمی‌توانند در آینده این فرصت را جبران نمایند، خاطر نشان کرد: امیدواریم این دوره از انتخابات شاهد جشن بزرگ ملی همراه با رعایت اخلاق و قانون باشیم.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان رئیس کل دادگستری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، برات الله زیدآبادی اظهار کرد: شناسایی این واحد که اقدام به عرضه مرغ و آلایش‌های تاریخ گذشته مرغی کرده بود، در ادامه طرح تشدید نظارت‌های نوروزی صورت گرفت و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت سبزوار، ۹۰۰ کیلوگرم اندوخته مرغی فاسد و تاریخ منقضی شده از این واحد کشف و ضبط کردند.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد که بنابر دستور دادستان سبزوار، واحد صنفی وی توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار، بسته شد.

وی بیان کرد: تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه از اهم وظایف سازمان دامپزشکی است و در این مسیر هیچگونه مماشاتی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود