Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: براین اساس داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ جزیره خارگ در حوزه امتحانی جزیره خارگ می‌توانند در کنکور شرکت کنند و نیازی نیست به مرکز استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: چندی پیش با تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور، حوزه برگزاری کنکور سراسری در جزیره خارگ حذف و به شهر بوشهر منتقل شده بود که این امر موجب نارضایتی داوطلبان و خانواده ها و همچنین مسئولان استان بوشهر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خارگ یا جزیره خارگ که گاهی خارک نوشته می‌شود، جزیره‌ای مسکونی، متعلق به ایران و دارای اهمیت اقتصادی است که در ۳۸ کیلومتری ساحل بندر گناوه در خلیج فارس قرار دارد و از توابع استان بوشهر به‌شمار می‌آید این جزیره دارای هشت هزار و ۱۹۶ نفر جمعیت است.

در جزیره خارگ شرکت‌های نفتی بزرگی همچون پتروشیمی خارگ، فلات قاره و شرکت پایانه‌های نفتی وجود دارند.

برچسب‌ها بوشهر عبدالکریم گراوند جزیره خارک کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند جزیره خارک بوشهر عبدالکریم گراوند جزیره خارک کنکور جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون ششم و هفتم اردیبهشت در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی و علوم تجربی برگزار می‌شود.

آزمون گروه علوم ریاضی و گروه علوم انسانی در نوبت صبح پنج شنبه ششم و آزمون گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی نیر نوبت عصر پنج شنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون سراسری در کیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و برای آگاهی از محل برگزاری آزمون به پایگاه اطلاع رسانی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • زمان ثبت‌نام داوطلبان نوبت دوم کنکور دوباره تمدید شد
  • اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ + زمان و هزینه، لینک سایت my.medu.ir