Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@01:33:45 GMT

محسن رضایی انصراف داد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۸۹۴

محسن رضایی انصراف داد؟

باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از مسئولان ستاد محسن رضایی، خبرسازی‌ها در خصوص درخواست مسئولیت از کاندیدایی خاص در قبال کناره گیری از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری توسط محسن رضایی را قویا تکذیب کرد.

وی با اشاره به سخنان منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان مبنی بر اینکه یک نامزد انتخاباتی به حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفته با گرفتن مسئولیتی کنار می‌روم، اما آقای رئیسی گفته است بعد از انتخابات در این زمینه تصمیم می‌گیرد و آن نامزد هم خشمگین شده اظهار کرد: برداشت بعضی رسانه‌ها و خبرسازی‌های جعلی در خصوص اینکه نامزد مورد نظر محسن رضایی بوده کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو ستاد محسن رضایی افزود: محسن رضایی چه در زمان رقابت‌های انتخاباتی و چه در مقطع قبل از احراز صلاحیت‌ها هیچ جلسه و گفت و گویی در خصوص کناره گیری و مذاکره برای پذیرش مسئولیتی خاص با هیچ کدام از نامزد‌های انتخاباتی نداشته اند و اگر جلسه‌ای هم با شخصیت‌های سیاسی و مسئولان امر برگزار شده در راستای هم افزایی جبهه انقلاب و مباحث دیگری بوده است.

وی اضافه کرد: اینکه برخی افراد مسئول در گروه‌ها و احزاب سیاسی و رسانه‌ها با هدفی خاص و در راستای جانبداری از یک نامزد انتخاباتی شروع به شایعه پراکنی و دروغ پردازی کنند نه منطبق بر اخلاق است و نه قانونی.

این فرد مسئول با تاکید دوباره بر اینکه محسن رضایی تا آخر رقابت‌ها در صحنه حضور خواهد داشت تصریح کرد: بهتر است دوستان و رقبا به جای تخریب و انجام عملیات روانی علیه دیگر نامزد‌ها به تبیین برنامه‌های نامزد موردنظر خود برای مردم بپردازند البته اگر برنامه‌ی مدونی وجود داشته باشد؛ چرا که آقای رضایی به عنوان نامزدی که محوریت شعار‌ها و سخنانش تماما براساس برنامه‌های مدون و دقیق است تمرکز خود وی و ستاد انتخاباتی اش بر این اساس بوده و خواهد بود.

وی گفت: اقبال عمومی اقشار مختلف مردم اعم از قومیت ها، زنان، جوانان و محرومان در سراسر کشور به برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی، نشان از تاثیرگذاری و افزایش میزان رای وی دارد و به همین جهت است که برخی در صدد هستند با خبرسازی‌های دروغین، اقدامات تخریبی را علیه محسن رضایی عملیاتی کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات 1400 محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه