Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:31:43 GMT

ظرفیت پاراتنیس روی میز دیده نشده است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۹۵۷

ظرفیت پاراتنیس روی میز دیده نشده است

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به نمایندگان این رشته در المپیک توکیو گفت: می توانستیم دو سهمیه دیگر در المپیک داشته باشیم که با بدشانسی روبرو شدیم، اما در هیئت ژوری، رقابت های انفرادی آقایان و داوران نمایندگانی در المپیک توکیو خواهیم داشت.

مهرداد علیقارداشی امروز (دوشنبه-۲۴ خرداد) در مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: باید به خانواده تنیس روی میز بابت حضور افشین بدیعی در المپیک توکیو تبریک بگویم و با حضور نیما عالمیان تنها رشته توپی راکتی هستیم که با تمام سختی ها نماینده در المپیک داریم و نوشاد عالمیان نیز قربانی تصمیمات و قوانین جدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان اصفهان دارای توانمندی ها و ظرفیت های  خوبی است.

وی با اشاره به پاراتنیس روی میز گفت: در این بخش ظرفیت های زیادی داریم و در ۱۱ کلاس برگزار می شود و امیدواریم در رقابت های بحرین بتوانند نتایج خوبی بگیرند و از استان اصفهان نیز می خواهم که در کنار سایر رشته ها در این بخش نیز فعالیت خود را پر رنگ تر کنند.

وی همچنین با اشاره به میزهای تنیس روی میز نوشاد اضافه کرد: در سال حمایت از تولید ملی، میزهای بسیار خوبی تولید شده که با رفع ایرادات کوچکی که دارد و با تایید فدراسیون جهانی تمام مسابقات بر روی این میزها انجام می شود و تعدادی از این میزها با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شهرستان های استان اصفهان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: این وظیفه ملی ما است که در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشیم و باید در این رویداد ملی حضور پرشوری داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رییس فدراسیون تنیس روی میز مهرداد علی قارداشی استان اصفهان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898291

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران