Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:24:40 GMT

سوپر گل ستاره چک؛ بهترین گل جام زده شد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۰۰۳

سوپر گل ستاره چک؛ بهترین گل جام زده شد؟ (عکس)

پاتریک شیک، ستاره تیم ملی جمهوری چک، یک گل شگفت انگیز را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو تا به اینجا بسیار پرحادثه و به نوعی عجیب و غریب بوده است. شاید اولین و مهم ترین اتفاق رقابت ها تا به اینجا در دیدار دانمارک و فنلاند رخ داد؛ جایی که کریستین اریکسن به دلیل ایست قلبی تا پای از دست دادن جان خود نیز پیش رفت اما نهایتاً یک خطر بزرگ از بیخ گوش این بازیکن عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما امروز و در جریان دیدار بین دو تیم اسکاتلند و جمهوری چک، برخلاف اتفاق رخ داده برای کریستین اریکسن شاهد آن روی جذاب فوتبال بودیم؛ جایی که ستاره تیم ملی چک یک گل استثنایی را به ثمر رساند.

 

پاتریک شیک که در نیمه اول دیدار برابر اسکاتلند گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، در نیمه دوم نیز به شکلی شگفت‌انگیز برای بار دوم گلزنی کرد. این بازیکن در صحنه گل دوم از هوش خود استفاده کرد و هنگامی که مشاهده کرد دروازه بان اسکاتلند به جلو آمده از وسط زمین به توپ ضربه زد و شوت استثنایی او تبدیل به گل شد.

 

اکنون روزهای نخستین جام را پشت سر می‌گذاریم و از حالا صحبت در رابطه با به ثمر رسیدن بهترین گل مسابقات زود است اما ضربه بی نظیر پاتریک شیک باعث شد که شاید از حالا بتوانیم بگوییم که او توانسته زیباترین گل رقابتهای یورو را به ثمر برساند؛ البته که این مسابقات نشان داده که هر اتفاق جذاب دیگری ممکن است در آن رخ دهد و نباید هم خیلی از این بابت هم مطمئن باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاتریک شیک یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاتریک شیک یورو 2020 پاتریک شیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد