Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فضایلی روز دوشنبه در همایش راهکارهای رسانه ای برای جذب حداکثری مردم در گام دوم انقلاب در تبریز، صداقت به مردمسالاری در امر انتخابات را از خصوصیات بارز رهبر معظم انقلاب ذکر کرد و افزود: رهبری در عالی ترین سطح از رای مردم دفاع می کنند.

وی با اشاره به مبانی فکری رهبری و با تاکید بر اینکه باید چارچوب فکری ایشان را بشناسیم، اظهار کرد: مواجهه با حرام و حلال شرعی و بایدها و نبایدها در سلوک فردی و سیاسی و اجتماعی رهبری بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضایلی با بیان اینکه مبنای انقلاب حاکمیت اسلام بود و برهمین اساس نظام ما جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر اینکه اسلام و احکام اسلامی هم در متن نظام و هم در رفتار مسوولان عینیت یابد، تاکید فراوان دارند.

وی، پایبندی به قانون و عمل به مُر قانون را از جمله مبانی اصلی فکر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: رهبری همواره تاکید می کنند که دستگاه ها به وظایف قانونی خود عمل کنند و رهبری در امور آنها دخالت نکنند.

فضایلی صیانت از جایگاه قانونی نهادها و دستگاه ها را از جمله رویکردهای فکری رهبری اعلام کرد و افزود: رهبری معیارها را می گوید اما مصداق ها را نمی گوید.

وی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات، گفت: ایشان از زمانی که در جایگاه رهبری قرار گرفته اند بیشترین تاکیدشان بر مشارکت حداکثری در انتخابات است و مشارکت پرشور و انتخاب فرد مناسب را نور علی نور می خوانند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ تبریز مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گام دوم انقلاب پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ تبریز مقام معظم رهبری انتخابات ۱۴۰۰ تبریز مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند

استاندار بوشهر در مراسم روز ارتش گفت: سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تاریخچه این روز پرداخت و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل(ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) روز 29 فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل(ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم 47 هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد