Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:21:44 GMT

مردم رئیس جمهوری ولایت مدار و فساد ستیز انتخاب کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۱۰۷

مردم رئیس جمهوری ولایت مدار و فساد ستیز انتخاب کنند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسئولان باید در برابر ولی فقیه همچون سپر باشند و بر این اساس مردم باید دقت کنند رئیس جمهوری ولایت مدار، مدیر، کاردان و فساد ستیز را انتخاب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی ظهر یک شنبه در جمع مردم انقلابی شهرستان فریدن با اشاره به آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: آرمان‌های امام خمینی در مسیر خواسته انبیا و رسالت آنها بود و مردم و جوانان با رهبری ایشان توانستند با دیکتاتور زمان بجنگند و وی را از کشور بیرون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب و پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید قدر انقلاب را بدانیم و با توسل به شیوه شهدا مدافع نظام و ولایت فقیه باشیم.   نماینده مردم تهران در مجلس ابراز کرد: ما حق انتخاب داریم و حتی یک رأی ما می‌تواند سرنوشت ساز باشد؛ بر این اساس باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در این مسیر درباره شاخصه‌های یک رئیس جمهور با اهل فن و متخصصان امر مشورت کنیم.   وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید ولایتمدار و پیرو ولی فقیه باشد و همانند برخی مسئولان نباشد که به جای آنکه سپر بلای ولی فقیه باشند اشتباه خود را به دروغ به ایشان نسبت می‌دهند.   آقاتهرانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید بتواند به شکل کلان امور را مدیریت کند، تاکید کرد: مسئولان کشور و مملکت باید در فرصتی که دارند منفعت و خیری به مردم به ویژه طبقه متوسط برسد، این انقلاب را مردم راه انداختند و باید هوای آنها را داشته باشیم.   وی مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت و تاکید کرد: رئیس جمهوری را انتخاب کنید که مرد باشد، اهل فساد نبوده بلکه فساد ستیز باشد و اجازه ندهد فساد و دزدی و رانت خوار در کشور اتفاق بیفتد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس

این براندازان ایران-ستیز، آن اندازه بی‌غیرتی و وطن‌فروشی را گردن گرفته‌اند که حمله رژیم جعلی به «خاک» نمادین ایران را هم به بهانه ستیز با جمهوری اسلامی، توجیه می کنند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در بین سرخط‌های تبلیغاتی که پیاده‌نظام فارسی‌زبان تل‌آویو برای توجیه جنایت رژیم اسراییل در هدف قرار دادن کنسول‌گری کشورمان در سوریه(البته با هدایت و حمایت مستقیم و غیرمستقیم موساد) مثل طوطی تکرار می کنند، یکی هم این است که چون در ساختمان کنسول‌گری شماری از نظامیان ارشد کشورمان حضور داشتند و به شهادت رسیدند، پس ساختمان کنسول‌گری ماهیت دیپلماتیک نداشته و رژیم ماهیتا تروریست و جنایت‌پیشه‌ی تل‌آویو مجاز بوده که آن را هدف قرار دهد!

حال، «کریگ ماری»، دیپلمات پیشین انگلستان، نویسنده و فعال سیاسی، در پست خود در ایکس، پاسخ قابل تاملی به ایران ستیزان داده است:

ماری نوشت:

"من به عنوان یک سفیر سابق بریتانیا و 22 سال دیپلمات حرفه ای، سوگند یاد می کنم.

تقریباً هر سفارت ایالات متحده یا بریتانیا میزبان یک ایستگاه سیا یا MI6 است. همه محل سکنای پرسنل نظامی هستند و بسیاری از آن‌ها به نیروهای ویژه خدمات می دهند.

این که اماکن دیپلماتیک ایران از نظر کیفی با بقیه{اماکن دیپلماتیک در دنیا} متفاوت بود، مزخرف است. "

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش