Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@10:51:44 GMT

درخواست فوری مهدی کروبی از اصلاح‌طلبان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۱۱۲

حسین کروبی در پاسخ به اینکه آیا پدرش نظری در خصوص حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 دارد یا خیر، اظهار کرد:

با پدرم در این خصوص صحبت کردم و ایشان گفتند، «ما در آستانه انتخاباتی قرار گرفته ایم که با ردصلاحیت های بی سابقه مواجه شده است و این تصور را پرورانده است که جریانی کوچک که هیچ مقبولیتی در مردم ندارد قصد دارد اندک باقی مانده ی جمهوریت نظام را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این صحنه آرایی به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا جشن نابودی جمهوریت را در 29 خرداد برپا کنند.

در چنین شرایطی عده ای از دلسوزان و نیک خواهان مردم این سرزمین تصمیم دارند با عدم شرکت پاسخ این تحقیر ملی را بدهند؛ عده ای هم راه حل را در مشارکت کردن به منظور مقاومت در برابر این صحنه آرایی و اعتراض به چنین تحقیر ملی ای می بینند.

هرکدام از این دو دسته استدلال های خود را دارند، اما آنچه مهم است اینکه هر دو زخم و درد مشترک دارند.

من مصرا از نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و چهره های ملی و مذهبی می خواهم بدون فوت وقت هرچه سریع تر مسیر اتحاد این زخم خوردگان را فراهم کنند و با معرفی نامزد اصلاح طلبی که مقبولیت بیشتری دارد، در این راستا گام بردارند.

منبع: جماران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهدی کروبی اصلاح طلبان احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهدی تاج از بانوانی که به استادیوم می‌آیند

بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، مهدی تاج در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه زنان علاقه‌مند به تماشای مسابقات لیگ یک و دو در این استان هستند اما مجوز حضور آن‌ها صادر نمی‌شود گفت: ببینید بحث زیرساخت خیلی مهم است. اتفاقا استان گیلان و باشگاه ملوان در بحث حضور زنان در استادیوم پیشرو بودند و هیچوقت هم مشکلی وجود نداشته است.

او ادامه داد: اگر زیرساخت‌های لازم فراهم باشد؛ ان‌شاءالله میزبان زنان در مسابقات لیگ یک و دو هم خواهیم بود اما اینجا می‌خواهم یک نکته به زنان هوادار فوتبال بگویم. ضمن اینکه به آن‌ها خیر مقدم می‌گوییم، درخواست من این است که رعایت برخی مسائل را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

 

دیگر خبرها

  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ به درخواست بحق مردم ایران بود
  • فوری: خمس درخواست جدایی از تراکتور را داد
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است
  • گروکشی ی اطلاعاتی سابق درباره حجاب و تنبیه صهیونیست‌ها/ اصلاح طلبان رادیکال: مقابله با بی‌حجابی را تعطیل کنید!
  • درخواست مهدی تاج از بانوانی که به استادیوم می‌آیند