Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان در صورت شکست عراق پاداش خواهند گرفت.

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت پیروزی مقابل عراق و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا (سه‌شنبه) از ساعت 21 در آخرین دیدار خود در مسابقات دور برگشت مقدماتی انتخابی جام جهانی در گروه C به مصاف عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور با پیشنهاد شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و موافقت مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در صورت پیروزی تیم ملی در این بازی و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی، پاداشی به مبلغ 150 میلیون تومان معادل پنج هزار یورو به اعضای تیم ملی پرداخت خواهد شد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال ایران امروز (۷ فروردین) در شهر عشق‌آباد مقابل تیم ملی ترکمنستان قرار گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد.   دیدار رفت این دو تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.    تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صدر جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.   امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.   دقیقه ۳۹ حسین کنعانی‌زادگان از داور کارت زرد دریافت کرد.


گل اول ایران: دقیقه ۴۵+۵ مهدی قائدی گل اول ایران را ثمر رساند.  

دیگر خبرها

  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه