Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت پیروزی برابر عراق و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۱:۰۰ فردا شب (سه‌شنبه) در آخرین دیدار خود در مسابقات دور برگشت مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ در گروه C به مصاف عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیشنهاد شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و موافقت مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در صورت پیروزی تیم ملی در این بازی و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی، پاداشی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان معادل پنج هزار یورو به اعضای تیم‌ملی پرداخت خواهد شد.

ملی‌پوشان بابت پیروزی در سه دیدار قبلی نیز به طور جداگانه پاداش‌هایی را دریافت کرده بودند.

منبع: ایرنا

کد خبر 500561

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مسعود سلطانی فر شهاب الدین عزیزی خادم پیروزی برابر تیم ملی عراق رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقابت های انتخابی جام جهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس