Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، حسین صبوری روز دوشنبه در آخرین نشست کمیته انتخابات برق پایتخت گفت: همکاران متعهد ما علاوه بر حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در این رویداد ملی، با تمام توان در زمان برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خردادماه، وظیفه تامین برق مورد نیاز شعب رای گیری و مراکز پشتیبانی را بر عهده دارند تا کوچکترین خللی در روند اخذ و شمارش آرای مردمی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آماده باش کامل نیروهای ستادی و مدیریتی و همچنین حضور تمامی گروه های حراستی و عملیاتی با ناوگان مجهز موتوری چندمنظوره در سطح شهر به منظور حفاظت از تاسیسات توزیع برق شهری و رفع معایب احتمالی در صورت بروز حوادث فنی تا پایان زمان شمارش آرا، خبر داد و از مشترکان این شرکت دعوت کرد تا با ثبت آرای خود، دنباله روی راه شهدا در توسعه هرچه بیشتر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

«کامبیز ناظریان» قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در حاشیه این نشست که با حضور اعضای کمیته های نه گانه انتخابات برق پایتخت برگزار شد یادآور شد: شماره تلفن ۱۲۱ در روز برگزاری انتخابات علاوه بر ارائه خدمات معمول به عموم شهروندان به صورت ویژه به پاسخگویی و رسیدگی به حوادث برق خاص شعب انتخاباتی و مراکز مرتبط نیز تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با شبکه برق، در صورت تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و شماره گیری عدد ۲ مختص اتفاقات ویژه، نزدیک ترین گروه عملیاتی به شعبه انتخاباتی تماس گیرنده در کوتاه ترین زمان به محل اعزام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات برق شعب رای گیری برق پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

به گفته وی؛ به همین سبب از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶ منطقه ۱۵تملک و آزادسازی شد. 

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد. 

شهردار منطقه ۱۵ با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهرتهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریعتر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا (ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • حضور سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن + عکس
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024
  • آماده سرمایه‌گذاری در همدان هستیم