Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@04:05:38 GMT

آیت الله رئیسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۳۲۲

آیت الله رئیسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی‌دهد

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی در خصوص برخی شائبه ها در خصوص کناره‌گیری رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله رئیسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید محمد حسینی عصر دوشنبه در تبریز با اشاره به اینکه رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری نمی‌کند، ادامه داد: توقعی که نیروهای انقلاب دارند این است که چهار نامزد دیگر به نفع رئیسی انصراف بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه باید شاهد انجام یک وفاق باشیم، ادامه داد: رئیسی گزینه اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و سایر تشکل‌ها است.   حسینی با تاکید بر اینکه در همه نظرسنجی‌ها فاصله زیادی بین آقای رئیسی و سایر نامزدها وجود دارد، ادامه داد: به بقیه نامزدها احترام می‌گذاریم و همه دوستان تلاش کرده و برنامه‌های خوبی ارائه کردند اما به نظر می‌رسد باید یکپارچه شویم تا رای‌ها در یک سبد ریخته شود.   وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی نشان داد در برخورد با دانه درشت‌ها با هیچکس حتی برادر رئیس جمهور تعارف ندارد، افزود: باید از روز اول افراد کاربلد و با انگیزه را بر سرکار بیاورد و در حالی که آقایان در مناظره‌ها اسامی جاسوسان را به زبان می‌آورند و گویا خود را حامی آنان می‌دانند.   انتهای پیام/ منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما، حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم، تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.   این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت، علیهم‌السلام و روشنگری معارف اسلامی، صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گران‌بها برای آخرت ایشان خواهد بود.   اینجانب، این ضایعه را به محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزّز، صبر و سلامتی مسئلت دارم.   سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
  • دستور ابراهیم رئیسی برای ادامه تولید یک مدل خاص خودرو | فیلم
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس