Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:06:04 GMT

طرح بهارانه فروش کتاب تمدید شد/ فروش ۲ میلیاردی کتاب

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۳۲۴

طرح بهارانه فروش کتاب تمدید شد/ فروش ۲ میلیاردی کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف امینی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از «پاتوق کتاب» زیرگذر بوستان ملت مشهد با اشاره به اجرای طرح بهارانه فروش کتاب، اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۱۷ خردادماه در ۱۱۴ کتابفروشی خراسان رضوی آغاز شده است که با ۲ روز تمدید، تا ۲۶ خرداد ماه جاری ادامه دارد.

وی، یکی از تأثیرات طرح فصلی فروش بهارانه کتاب را افزایش اعتبارات فرهنگی استان برشمرد و افزود: همچنین این طرح دسترسی آسان مردم به کتاب با قیمت مناسب را نیز فراهم کرده است تا افراد با رفت‌وآمد کمتر، بتوانند کتاب‌های مطلوب خود را از طریق برخط و یا مراجعه به کتابفروشی‌ها خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تدوین و ارائه طرح‌های جدید در حوزه نشر و خرید کتاب برای نسل جوان، ادامه داد: در این راستا، باید متناسب با اقتضائات و نیازهای روز، به نیاز این نسل پاسخ داد که خوشبختانه تاکنون اجرای طرح‌های فصلی خرید کتاب به این موضوع کمک بسیاری کرده است.

وی با بیان این‌که در طرح فروش بهارانه کتاب در استان، ۴۶ هزار و ۳۴۹ جلد کتاب به ارزش بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است، اضافه کرد: در خرید برخط کتاب کافی است فرد تنها ۱۰ دقیقه وقت بگذارد و کتاب مورد نظر خود را پیدا کند، این روش‌ها در استقبال مردم از کتاب و دسترسی به کتاب‌های خوب بسیار تأثیرگذار است.

امینی، شیوع ویروس کرونا را فرصتی برای ارتباط بیشتر مردم با کتاب دانست و گفت: مردم در ایام شیوع کرونا در کنار مراجعه بیشتر به فضای مجازی، انس بیشتری با کتاب پیدا کردند که این امر در استقبال مطلوب مردم از دوره‌های اخیر طرح‌های فصلی فروش کتاب به خوبی دیده می‌شود.

کد خبر 5234902

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی ارشاد خراسان رضوی فرهنگ کتابخوانی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات