Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:11:56 GMT

پیروزی عقلانیت خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۳۴۴

پیروزی عقلانیت خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات است

علیرضا ملامحمدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم مشارکت همه‌جانبه ملت ایران در انتخابات روز ۲۸ خرداد اظهار کرد: خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات همواره پیروزی عقلانیت بوده است، امروز ایران ما برای برون‌رفت از مشکلات، نیازمند دولت نخبگان و شایستگان متخصصی است که گره از این مشکلات بگشایند و وطن را به سوی رشد و توسعه سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه به دلیل اهمیت و حساسیتی که در این برهه تاریخی کشور دارد نیازمند حضور و مشارکت همه اقشار، گروه‌ها و مردم در پای صندوق‌های رأی است.

رئیس ستاد مرکزی عبدالناصر همتی با بیان اینکه رقیب ما در این انتخابات مشارکت پایین است، افزود: وظیفه ما این است بکوشیم تا قهر کنندگان با صندوق آرا را به مشارکت تشویق کنیم. مشارکت بالا یعنی تضمین پیروزی عقلانیت که عصاره آن همتی است.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه ما در ستاد انتخاباتی همتی در آذربایجان‌غربی کمر همت بسته‌ایم تا در حد توان خود، مشارکت بالای انتخاباتی را رقم زنیم، اضافه کرد: از عموم مردم که دل در گرو سرزمین عزیزمان دارند و آینده این مرز و بوم برایشان مهم است، تقاضا دارم عرصه را خالی نکنند. پای‌کار آیند و نظر هر آن کس را نیز که با انتخابات قهر است را تغییر دهند که این به نفع ما، کشور ما و نسل آینده ماست.

وی با بیان اینکه عبدالناصر همتی به عنوان یکی از نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور پا به عرصه گذاشته تا ان‌شاءالله با اعتماد مردم، دولت نخبگان را تشکیل داده و اقتصاد کشور را سامان بخشد، ادامه داد: عبدالناصر به شدت معتقدند باید جوانان را مورد توجه جدی قرار داد و از ظرفیت‌های آنان برای توسعه کشور بهره برد، چنان که تاکید دارند حداقل نیمی از کابینه دولت ایشان را جوانان تشکیل خواهند داد.

رئیس ستاد مرکزی همتی در آذربایجان‌غربی با اشاره گفتمان مورد تاکید این کاندیدای ریاست جمهوری مبنی بر گشودن گره مشکلات کشور با تعامل و کارآمدی خاطر نشان کرد: شعار تعامل از خانه تا جهان نیز بر اساس همین باور از سوی همتی مطرح شده، گرچه که توجه ویژه به حوزه اقتصادی مورد تاکید وی است، چرا تاکید دارند که آمده‌اند تا صدای بی‌قدرتان باشند. چون به خوبی آگاه‌اند که امروز مردم از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند و متأسفانه صدای‌شان هم به جایی نمی‌رسد.

ملامحمدی‌زاده گفت: بر صدای بی‌قدرتان بودن تاکید دارند چون می‌دانند بانوان به عنوان نیمی از جمعیت این کشور، هیچ‌گاه صدای‌شان جدی شنیده نشده است. حال آنکه حضور فعالانه خانم سپیده شبستری در کنار دکتر همتی، گواهی بر اعتقاد عملی ایشان بر نقش بانوان در توسعه کشور است.

وی افزود: صدای بی‌قدرتان را تاکید می‌کنند چرا که اعتقاد دارند ایران عزیزمان با اقوام و ادیان و مذاهب‌اش زیباست، همان‌هایی که همواره مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و صدای‌شان به جایی نرسیده است، گذشته ایشان و همکاری با نیروهایی از اقوام و مذاهب مختلف در مناصب مختلفی که داشته‌اند نیز گویای همین باور است.

رئیس ستاد مرکزی همتی در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امروز ایران ما برای برون‌رفت از مشکلات، نیازمند دولت نخبگان و شایستگان متخصصی است که گره از این مشکلات بگشایند و وطن را به سوی رشد و توسعه سوق دهند.

وی گفت: آذربایجان سر ایران است اما معترضیم که دیار شهید باکری‌ها هرگز بر آنچه که استحقاقش را داشت نرسیده است. بر کسی پتانسیل‌های استان پوشیده نیست از تنها مرز بین‌المللی کشور با اروپا، مرز مشترک با عراق که مهم‌ترین شریک تجاری ایران است، از معادن تا کشاورزی که متأسفانه همیشه خام فروشی‌ها باعث شده که بزرگترین ضرر به استان تحمیل شود با نگاه و بینش مدیر اقتصادی این مسائل می‌تواند حل شود.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه در کنار مسائل اقتصادی، موضوعات فرهنگی و زیست محیطی نیز برای مردم آذربایجان‌غربی بسیار مهم است، افزود: پیگیری آموزش زبان مادری و احیا و البته توجه به دریاچه ارومیه، در زمینه‌های‌گردشگری و مدنی خواست بعدی مردم است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 5234924

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا محمدی زاده انتخابات 1400 عبدالناصر همتی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان غربی ملامحمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار عیدانه با جمعی از شخصیت‌های سیاسی گفت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته است.

به گزارش جماران رئیس‌جمهور افزود: سابق اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. البته اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند. 

دکتر حسن روحانی تاکید کرد: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است.

روحانی با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ما موظفیم این نظر مقام معظم رهبری را به تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی تسری دهیم، کمااینکه ایشان سال گذشته بر مشارکت سیاسی مردم هم تاکید داشتند. نمی‌شود ما مردم را در اقتصاد دعوت به مشارکت کنیم اما در سیاست به مردم اعتنا نکنیم یا در فرهنگ و سیاست خارجی به نظر مردم توجه نکنیم. کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است و باید مردم را به حضور در همه زمینه‌ها دعوت کنیم.

دیگر خبرها

  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • پیشنهادات ۱۶ گانه عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • حمله به فلسطین اشغالی نشانه عقلانیت ایران بود
  • سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم حمایت می‌کند
  • لزوم مشارکت مردم در تولید مسکن/ اسناد روستایی واگذار شود
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود