Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: به فرمایش حضرت آقا ،اصل اولیه برای من، حضور مردم و سپس شخصی است که مردم او را برای ریاست جمهوری انتخاب کردند است، واقعا اوضاع پیچیده‌ای شده است، امیدواریم در روز‌های آینده به نفس‌های پاک شما اتفاقات خوبی رخ بدهد تا این موج و موج مردم اسلامی برای نظام اسلامی گره گشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ، تنظیم و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای گفت:ما در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستیم موضوعی که در این جلسه تقدیم می‌کنم در خصوص پرداختن به یک پرسش است که با آن مواجه هستیم و آن اینکه خیلی مهم است که جامعه ما و نیرو‌هایی که افتخار انقلابی بودن و حزب اللهی بودن دارند نسبت به رهبر و امام جامعه خودشان شناختی داشته باشند و بدانند چرا رهبری در موضوعاتی وارد می شوند و در موضوعاتی وارد نمی‌شوند، اما منطق مواجهه رهبری با موضوعات مختلف مورد بررسی ماست.


اوافزود: اولین مبنایی که در منطق حضرت آقا است چهار چوب‌های شرعی و فقهی است یعنی باید‌ها و نباید‌ها و حلال‌ها و حرام‌ها که در سلوک فردی وسیاسی و اجتماعی رهبری بسیار پررنگ است، نمایان شود و تفاوت نظام ما با نظام‌های دیگر حاکمیت دینی است و تحقق دین در متن جامعه است که در متن انقلاب بوده است.

 

او ادامه داد:مردم در متن قانون اساسی به این بحث رای دادند، یکی از اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی همین بحث بوده است و ما در مرحله مهم دولت اسلامی هستیم، اما متاسفاته حرکت ما کند است، باید اسلام در متن رفتار کارگزاران اسلامی عینیت پیدا کند تا در جامعه اسلامی، احکام اسلامی جاری شود.


معاون دفتر حفظ، تنظیم و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای تصریح کرد: مساله بیش و پیش از همه رهبری نظام است که پایبند این همه باید‌ها و نباید‌ها و حلال و حرام و مسائل شرعی است لذا این مساله در تصمیم گیری‌ها و ورود و خروج به مسایئل مهم است، رهبری بار‌ها فرمودند حاج قاسم در عین جنگ با داعش هم، حلال و حرام را رعایت می‌کرد و این حاج قاسم در مکتب رهبری انقلاب تربیت شده بود که رهبرش در مورد دشمنش حکم خدا را ارجح می‌دانند.


آقای فضائبی اظهار داشت: نمونه دوم اینکه رهبری علاوه بر اینکه در بحث نظامی به موضوع نقطه زن کردن موشک‌ها اشاره کردند، فرمودند باید در کنار زدن پایگاه دشمنان، باید خانه‌های مردم عادی آسیب نبیند وباعث تلفات مردم عادی نشوید، لذا در این زمینه هم طراحی کارشناسان با انگیزه دینی و مسئولیت سنگینی در بر داشت که باید جان مردم عادی آسیب نبیند که این‌ها نمونه‌های بسیار کوچکی هستند که باید بدانید.


او افزود: باید در تمامی حوزه‌ها این نگاه حرام و حلال را بکار گیرید تا از کنار بسیاری مسائل به سادگی نگذریم، و مسائل شرعی را رعایت کنیم. نگاه رهبری در مواجهه با موضوعات مختلف همین مبانی شرعی و اخلاقی است و نکته بعدی قانون است که در زندگی رهبری و جایگاه رهبری نظام الهی است و در مورد امام راحل نیز همینطور بودند و پایبندی به قانون یکی دیگر از مسائل است که برای رهبری ملاک است تا حداکثر پایبندی به قانون را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 باید ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با قدردانی از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری هر چه بهتر مراسم و مناسبت‌های مذهبی تاکید کرد از وجود خیران اصفهان برای بهتر برگزار کردن مراسم‌ها و ماندگار شدن اثر کار استفاده شود.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرای امور فرهنگی مربوط به نظام اسلامی است.
در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان هم گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ ارائه کرد و گفت: حدود ۳۰ نشست و برنامه برای برپایی مراسم مذهبی در دی سال گذشته برگزار شد.
حجت الاسلام علیرضا ناجی ادامه داد: برگزاری جلسات برنامه‌ریزی و اجرایی دختران حاج قاسم با حضور ۱۰ هزار نفر در مُصلی اصفهان، برپایی تجمع در گلستان شهدا برای محکومیت حادثه تروریستی کرمان و برگزاری راهپیمایی به همین مناسبت در ۱۵ دی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دی سال گذشته بود.
وی تشکیل ستاد دهه فجر با ۲۱ کارگروه را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد و افزود: سفر‌های شهرستانی و شرکت در شورای اداری و ستاد‌های دهه فجر شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان، شهرضا از دیگر اقدامات سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ این شورا بود.

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است