Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:04:15 GMT

موافقت شورای ساخت با شش فیلم نامه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۴۱۹

موافقت شورای ساخت با شش فیلم نامه

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با شش فیلمنامه موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، فیلم نامه های  «معلم» به تهیه کنندگی حسن علیمردانی،کارگردانی و نویسندگی رضا آقایی،  «دشت سبز» به تهیه کنندگی،کارگردانی و نویسندگی علی قوی تن، «بچه بچه» به تهیه کنندگی تورج اصلانی، کارگردانی ونویسندگی جابر رمضانی، « عموزادگان» به تهیه کنندگی ایرج تقی پور،کارگردانی دانش اقباشاوی و نویسندگی کریم نیکونظر، « رویا شهر» به تهیه کنندگی مصطفی مزرعتی حسن آبادی،کارگردانی و نویسندگی محسن عنایتی نوش آبادی و  «کوچه مروی» به تهیه کنندگی محمد علی نجفی ، کارگردانی و نویسندگی محمد رضا عرب موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروانه ساخت کارگردانی و نویسندگی تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌های کوتاه «زوزه»، «پَر ویز»، «کورتیزول» و «فلس»، در ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نقد و بررسی می‌شوند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

«زوزه» فیلمی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی. «پَر ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی ساخته شده و کاوه فخرایی این فیلم کوتاه را در ژانر فانتزی تهیه و تولید کرده است. «کورتیزول» را دانیال نوروَش، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی کردمان پویش، در ژانر درام ساخته شده است. «فلس» اثری درام است به‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری. انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز - پخش رویش، یکشنبه ۲ اردیبشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت