Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@09:14:33 GMT

زیرساخت‌های ارتباطی ویژه انتخابات در سمنان فراهم است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۴۲۴

زیرساخت‌های ارتباطی ویژه انتخابات در سمنان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان، مجید دارایی ضمن تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناسب جهت برگزاری این انتخابات در استان فراهم است.

وی آمادگی مخابرات استان سمنان در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را اعلام و ابراز امیدواری کرد: در این دوره از انتخابات هم همچون دوره‌های گذشته، شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه سمنان خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان فراهم است.

در این جلسه در مورد اخذ تدابیر لازم جهت پوشش‌دهی مناسب ارتباطی در تمام نقاط استان سمنان، بررسی و تست تجهیزات مخابراتی، چگونگی استقرار اکیپ‌های فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز بحران ارتباطی بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان مخابرات زیرساخت های ارتباطی مجید دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است