Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:47:58 GMT

رفتار دولت ترامپ نامعقول بود/ نحوه تعامل با بایدن

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۴۵۴

رفتار دولت ترامپ نامعقول بود/ نحوه تعامل با بایدن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «مارک روته» نخست وزیر هلند طی سخنانی رفتار دولت آمریکا در دوران ترامپ را «نامعقول» خواند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر هلند که این سخنان را پیش از آغاز نشست سران ناتو مطرح کرد، از رفتار دولت ترامپ در قبال ناتو انتقاد کرده و نسبت به توسعه و بهبود روابط میان ناتو و دولت بایدن در آمریکا ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مارک روته» گفت: در خصوص بایدن.... فهم (مشترک) روشنی از اهمیت ناتو داریم.

وی افزود: من با ترامپ هم می‌توانستم کار کنم. مطمئناً برخی اوغات (این همکاری) کمی نامعقول بود؛ اما در پایان ما می‌توانستیم به توافقات نزدیکی با یکدیگر برسیم.... اما در خصوص جو بایدن، ما باز به حالت طبیعی بازگشته‌ایم.

لازم به ذکر است ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود، اعضای ناتو را متهم به کم کاری در پرداخت هزینه‌های مربوط به دفاع از خود در قالب ناتو متهم کرده و پرداخت کمک‌های مالی آمریکا به این پیمان نظامی را تا حد زیادی کاهش داد.

کد خبر 5234919

منبع: مهر

کلیدواژه: هلند ایالات متحده امریکا جو بایدن دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایران افغانستان عراق جو بایدن ناتو جی هفت برجام مذاکرات وین میخائیل اولیانوف نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کد خبر 6079193

دیگر خبرها

  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است