Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت سوم مجموعه مستند غیررسمی همچون دو بخش قبلی، این بار نخبگان علمی در جلسه با رهبر انقلاب به صراحت از مشکلاتشان گفته‌اند و گلایه‌هایشان را بیان کرده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیررسمی» از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR در شبکه‌های اجتماعی روی آنتن رفت. همچنین این مستند قرار است سه‌شنبه 25 خرداد ساعت 17 از شبکه خبر، چهارشنبه 26 خرداد ساعت 22 از شبکه افق و پنج‌شنبه 27 خرداد ساعت 17 از شبکه 4 سیما بازپخش خواهد شد. 

در بخشی از سومین قسمت این مجموعه که به کارگردانی علی‌صدری نیا تولید شده، رییس و تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب جهاددانشگاهی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی و صمیمانه، داستان به ثمر رسیدن برخی از دستاوردها، درد دل‌ها و مشکلات پیش پای خود را روایت می‌کنند.

سید محمدعلی صدری‌نیا کارگردان مستند «غیر رسمی» قسمت سوم این مجموعه را به واسطه صراحتی که در حرف‌های نخبگان علمی جلسه مطرح شده و در مقابل پاسخ‌هایی که رهبری داده‌اند و تا به حال شنیده نشده، جذاب و دیدنی عنوان کرد. او همچنین درباره قسمت‌های اول و دوم گفته بود به بهانه هفته دفاع مقدس در سال گذشته، قسمت اول «غیر رسمی» از تلویزیون پخش شد که در این قسمت به دیدار راویان دفاع مقدس با رهبری و حاشیه های خاصی که اتفاق افتاده بود، می‌پرداخت. چهره‌های شاخصی مثل حاج حسین یکتا، آقای احمدیان از میهمانان این جلسه بودند. کسانی که زائران سفرهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس پای خاطرات و روایت‌های این عزیزان بارها نشسته‌اند. 

کارگردان مستند "غیررسمی" خاطرنشان کرد: آن چیزی که شاید بیشتر جذابیت خود این قسمت از مجموعه ی «غیررسمی» را می‌سازد، برخی ناگفته‌ها از نگاه‌های مختلف است که نسبت به فضاهای موجود در حوزه علم و فناوری کشور ارائه شده است؛ از باب دستاوردهایی که خود این جوانان و نخبگان کشور در خدمت رهبری ارائه می‌کنند. بسیاری از این نکات، دستاوردهایی است که برای خیلی از افراد جامعه بیان نشده و شنیدنی است.

صدری‌نیا افزود:  تلاش کردیم در این قسمت از مستند روایتی واقعی و دقیق از جلسات داشته باشیم تا از هر دو وجه مباحثی که در جلسات گفته می‌شود و نکاتی که خود حضرت‌ آقا در مواجهه با این مباحث دارند را  بتوانیم دقیق و درست برای مخاطب ارائه دهیم.

ساعت سخنرانی تلویزیونی 26 خرداد رهبر انقلاب تغییر کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون مستند رسانه ملی تلویزیون مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مجموعه محصول ۲۰۱۹ ژاپن هر روز ساعت ۱۷:۰۰ پخش و ساعت ۲۴:۰۰ تکرار می‌شود.

«رادیولوژی» در یک مجموعه پزشکی به ماجرا‌ها و روابط بین کارکنان مرکز رادیولوژی یک بیمارستان و بیماران می‌پردازد.
تی سوباسا هوندا، ماساتاکا کوباتا و گنچی اندو از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

«رادیولوژی» در هر قسمت به معرفی بیماری جدید که از طریق دستگاه‌های پیشرفته‌سی تی اسکن شناسایی می‌شود می‌پردازد، در ضمن زندگی و دغدغه‌های یکی از اعضای بخش رادیولوژی را مرور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت