Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:44:29 GMT

سانتوس: پرتغال همه چیز برای قهرمانی شدن، دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۵۰۰

سانتوس: پرتغال همه چیز برای قهرمانی شدن، دارد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است که آنها نباید مجارستان را دست‌کم بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که در گروه مرگ رقابت‌های یورو با فرانسه، آلمان و مجارستان همگروه شده است فردا در آسان ترین بازی خود روی کاغذ به مصاف مجارستان خواهد رفت؛ مسابقه ای که البته سرمربی پرتغال یعنی فرناندو سانتوس درباره آن هشدار داده و می‌گوید که تیمش باید عملکرد خوبی برای رسیدن به پیروزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرتغال از نظر آماری شانس بیشتری برای پیروزی مقابل مجارستان دارد. فرناندو سانتوس در این باره گفت: "من به آمار نگاه نمی‌کنم بلکه به مسابقاتی که مجارستان مقابل ایسلند لهستان و اخیرا انجام داد، توجه دارم. ما با تیم خوبی روبه‌رو هستیم و این ما را مجبور می‌کند که در بالاترین سطح خود قرار بگیریم.

 

 

 

 

مجارستان همچنین از حضور تماشاگران خود و حمایت آنها بهره می‌برد که این نیز تأثیرگذار خواهد بود. انتظار دارم که مجارستان بسیار قدرتمند عمل کند بنابراین ما باید به دنبال بازی در تمام مناطق زمین باشیم."

 

سانتوس در ادامه گفت: "در حال حاضر ما فکر می کنیم آنچه برای بردن جام لازم است را داریم. هفت یا هشت تیم مدعی این هستند که جام را با خود به خانه ببرند. از طرفی چند تیم دیگر نیز وجود دارند که برای خود شانس قائل هستند. تنها تفاوت این است که ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم."

 

 

 

 

چهار یا پنج هزار هوادار پرتغالی در مجارستان و میلیون ها نفر در سراسر جهان؛ پیام برای پرتغالی ها: " تعداد آنها به همان نسبت در سال 2016 خواهد بود. پرتغالی‌ها هیچگاه پا پس نمی‌کشند و هرکجا چه در خانه و چه بیرون از آن برای تشویق ما می آیند."

فرناندو سانتوس (سرمربی) یورو 2020 تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرناندو سانتوس سرمربی یورو 2020 تیم ملی پرتغال فرناندو سانتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی پرتغال امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران قرار است که در یک بازی دوستانه با تیم ملی اسلوونی روبرو شود و باید دید که در این بازی اوضاع برای پرتغالی‌ها به چه شکل پیش می‌رود.

کریستیانو رونالدو در این بازی حضور خواهد داشت. رونالدو در بازی دوستانه پرتغال مقابل تیم ملی سوئد غایب بود، اما اکنون در این بازی حضور پیدا می‌کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال نوشت:" خانواده " در حقیقت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال به عنوان یک خانواده نگاه می‌کند. رونالدو در این تصویر ژستی خاص به خود گرفته است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • دزد ویسکی، رابین هود مجارستان و سندروم آتیلا / شتردزدها مردم را تخم‌مرغ دزد می‌کنند
  • غوغای سیاسی در برزیل؛ دلیل اقامت «بولسونارو» در سفارت مجارستان چه بود؟