Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پاتریک شیک در اولین دیدار روز دوشنبه یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه همپدن‌پارک گلاسکو یک ستاره بود و دو گلی زد که تا مدت‌ها ماندگار شود.

اما جالب است بدانید ستاره جمهوری‌چک که یک گل با ضربه سری تماشایی و یک گل از میانه میدان وارد دروازه اسکاتلند کرد، زمانی در تست پزشکی باشگاه یوونتوس رد شد. سال ۲۰۱۷ پدیده فوتبال چک از باشگاه اسپارتاپراگ راهی یوونتوس شد و ۲ تست پزشکی هم پشت سر گذاشت، اما رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت باشگاه رم با او قرارداد بست و بعد از دوره‌ای قرضی در لایپزیش حالا بازیکن بایرلورکوزن است.

احتمالاً درخشش این مهاجم ۲۵ ساله در یورو ۲۰۲۰ دوباره نام او را برای حضور در باشگاه‌های بزرگ‌تر بر سر زبان‌ها خواهد انداخت.

این گل تماشایی را ببینید: سوپرگل پاتریک شیک مهاجم جمهوری‌چک به اسکاتلند از وسط زمین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاتریک شیک یوونتوس بایرلورکوزن بایرلورکوزن پاتریک شیک تیم ملی جمهوری چک خبر ویژه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم

دی یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، بار دیگر دچار یک آسیب دیدگی جدی شد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

یکی از اتفاقات مهم این جدال، مصدومیت فرنکی دی یونگ در دقایق پایانی نیمه اول و خروج او از زمین بود. هافبک هلندی در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه پس از برخورد با فدریکو والورده نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

برخی رسانه‌ها مدعی شدند آسیب دیدگی دی یونگ جدی است و فصل برای او به پایان رسیده، برخی دیگر نیز از دوری یک ماهه این بازیکن از میادین خبر دادند.

کاسه صبر بارسلونا لبریز شد

به گزارش متئو مورتو، هرچند نوع و شدت آسیب‌دیدگی دی یونگ هنوز مشخص نشده، اما بارسلونا از مصدومیت‌های پرتعداد این بازیکن خسته شده است و به فروش او در تابستان آتی فکر می‌کند. دی یونگ در حالی مقابل رئال مادرید مصدوم شد که به تازگی از یک آسیب دیدگی بلندمدت بازگشته بود. این بازیکن در فصول گذشته نیز بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده بود.

مورتو همچنین گزارش داد بارسلونا آماده‌است تا با دریافت ۷۰ میلیون یورو، دی یونگ را به فروش برساند. گفتنی است این هافبک ۲۶ ساله تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد و ترانسفرمارکت نیز ارزش او را ۷۰ میلیون یورو تخمین زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!