Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@08:44:24 GMT

ایران - عراق؛ نمایش اقتدار برای صدرنشینی / پیش بازی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۵۸۷

ایران - عراق؛ نمایش اقتدار برای صدرنشینی / پیش بازی

تیم ملی کشورمان فردا باید به مصاف عراق برود

تیم ملی ایران فردا با عراق دیدار می کند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: مقدماتی جام جهانی 2022 قطر
بازی: ایران - عراق
تاریخ: سه شنبه / 25 خرداد
زمان: ساعت 21
مکان: منامه - ورزشگاه المحرق

چمن  پیش بازی

- زمانی که تیم ملی قرار بود برای انجام بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر عازم بحرین شود، همه می دانستیم تیم ملی 4 بازی پیش رو دارد که باید آن ها را با پیروزی پشست سر بگذارد و 2 دیدار از 4 بازی هم اهمیت بیشتری داشته و حکم فینال را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران

- حالا تیم ملی ایران موفق شده سه بازی را ببرد و یکی از آن فینال ها هم که برابر بحرین بود را شاگردان اسکوچیچ با پیروزی پشت سر گذاشتند حالا یک فینال دیگر پیش روی خود می بینند.

- با این حال دیدار فردا مقابل عراق با بازی برابر بحرین تفاوت زیادی دارد. فینال اول یک نبرد انتقامی بود که در نهایت توانستیم با سه گل بحرین را در خاکش شکست دهیم ولی قصه بازی با عراق متفاوت است. فردا ملی پوشان ایران باید برای نشان دادن اقتدار خود در غرب آسیا مقابل عراق به میدان بروند و این دیدار را ببرند تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی رقابت های انتخابی جام جهانی شوند.

تیم ملی ایران

- دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در حال حاضر تیم ملی ایران موفق شده 15 امتیاز از 7 دیدار خود کسب کند. ما با این 15 امتیاز در رده دوم گروه C ایستاده ایم.

- در آن سو تیم ملی عراق با کسب 17 امتیاز از 7 دیدار پا به رقابت با ایران می گذارد.

- تیم ملی عراق موفق شده بود در بازی رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ایران را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.

تیم ملی عراق

- همچنین تقابل دو مربی کروات ایران و عراق هم در نوع خود جالب است؛ کاتانچ و دراگان اسکوچیچ که نشان داده اند رابطه خوبی با هم دارند، فردا شب باید برابر هم صف آرایی کنند.

دراگان اسکوچیچ تقابل های گذشته دو تیم

دو تیم تاکنون 28 بار برابر هم صف آرایی کردند که آمار این تقابل ها به شرح زیر است:

15 پیروزی ایران 7 مساوی 6 پیروزی عراق وضعیت دو تیم در جدول

تصاویری از جدال های ایران و عراق در طول تاریخ جام ملت های آسیا 2015؛ ایران 3 - 3 عراق / عراقی ها موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 ما را شکست بدهند جام ملت های آسیا 2011؛ ایران 2-1 عراق فوتبال غرب آسیا 2004؛ ایران 2-1 عراق مقدماتی جام جهانی 1994؛ ایران 1-2 عراق جام صلح و دوستی 1368؛ ایران 0-0 عراق

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران تیم ملی عراق دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر

هم‌زمان با ۲۹ فرودین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش اقتدار لشگر ۱۶ زرهی قزوین و نیروهای مسلح برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هم‌زمان با 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه اقتدار لشگر 16 زرهی استان قزوسن با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضا شورای تامین استان قزوین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

میدان رژه مملو از مردمی بود که برای دیدن این افتخارات نظامی نیروهای مسلح منتظر آغاز مراسم رژه بودند.

سرانجام تجهیزات نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین پشت به پشت در خیابان‌ها به راه افتاد تا گوشه‌ای از اقتدار و توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ بکشد.

در این مراسم با شکوه تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، این مراسم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی