Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین مسابقه از هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه وحدت آستارا بین دو تیم شهرداری آستارا و قشقایی شیراز برگزار شد که تیم شهرداری آستارا   ۲ بر صفر به پیروزی رسید و با این برد ۳۸ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول به جایگاه یازدهم رسید. قشقایی شیراز هم ۳۳ امتیازی در رده پانزدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین مسابقه هم نود ارومیه در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف تیم  چوکای تالش رفت که این مسابقه نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. چوکا با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند و نود ارومیه ۲۷امتیازی هفدهم است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!