Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:47:31 GMT

رهبران ناتو از خروج امریکا از افغانستان حمایت کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۶۴۰

رهبران ناتو از خروج امریکا از افغانستان حمایت کردند

در حال تکمیل...

برچسب‌ها افغانستان ناتو ایالات متحده آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان ناتو ایالات متحده آمریکا افغانستان ناتو ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نخبگان مهاجرین افغانستانی در حمایت از وعده صادق

نشست نخبگان فرهنگی و سیاسی مهاجرین افغانستانی در حمایت از حمله نظامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی در مشهد برگزار شد.

در این نشست که از سوی جمعی از فرهنگیان افغانستانی " گفتمان بصائر" در سالن اجتماعات مدرسه علمیه عترتیه در مشهد برگزار شد، جمع زیادی از چهره های سیاسی، فرهنگی و علمی مهاجرین حمایت خود را از حمله موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی اعلام کردند و این حمله را مرهمی بر زخم های مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین دانستند. 

احمدی کارشناس سیاسی افغانستانی و مدیر سابق رادیو دری در این نشست گفت: حمله موشکی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی ترس از این رژیم را فرو ریخت و این حمله نشان داد که اسرائیل یک قدرت پوشالی است.

وی افزود: ایران محور مقاومت است همان گونه که این محور توانست باعث نابودی داعش گردد امروز نیز محور مبارزه با اسرائیل در منطقه می باشد.

سید فضل الله قدسی شاعر افغانستانی در این نشست گفت:علیرغم سانسور شدید خبری از طرف استکبار، موشک های ایران به عمق سرزمین های اشغالی نفوذ کرد و بعد از این جهان نگاه دیگری به ایران خواهد داشت. 

هاشم عصمت اللهی مشاور سابق ریاست جمهوری در افغانستان و استاد دانشگاه در این نشست گفت: حمله ایران به سرزمین های اشغالی معادله قدرت را در منطقه تغییر داد و ایران در این حمله به عمق استراتیژیگ خود داست پیدا کرد و قدرت نظامی خود را به رخ دشمن کشید.

وی در ادامه افزود: علیرغم کمک های وسیعی که امریکا،انگلیس و برخی دیگر از کشورهای منطقه به اسرائیل کردند و دیوار های چند لایه دفاعی تشکیل دادند ولی موشک های ایران به داخل خاک اسرائیل نفوذ کرد و این حملات نگاه جهان را به ایران تغییر داد.

حجت السلام جبرئیلی نماینده سابق مردم هرات در پارلمان افغانستان گفت: این عملیات ایران را در مقابل حملات بعدی اسرائیل بیمه کرد و بعد از این اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کوچکترین حرکتی بر علیه ایران داشته باشد با واکنش سریع ایران مواجه خواهد شد.

وی افزود: این حمله ایران محبوبیت رهبری و مردم ایران در سطح جهان افزایش داده است و اعتماد دوستان ایران به نظام اسلامی بیشتر شده است و نیروهای مقاومت بعد از این با پشت گرمی بهتری وارد عمل خواهند شد.

محمد داود افشار فعال رسانه ای و دبیر این نشست ضمن بررسی و تحلیل ابعاد حمله موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران بر علیه اسرائیل گفت: جنگ با اسرائیل همان جنگی هست که ما بخاطرش متولد شده ایم و این جنگ تاریخ را به قبل و بعد از خودش تقسیم خواهد کرد.

وی افزود: حمله به رژیم صهیونیستی را باید در مقیاس تحولات آخرالزمانی مقایسه کرد.

همچنین در حمایت از حمله موشکی و پهبادی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی مهاجرین افغانستانی اهل سنت مقیم مشهد ضمن تجمع در یکی از مناطق این شهر به جشن و شادمانی پرداخته و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • نشست نخبگان مهاجرین افغانستانی در حمایت از وعده صادق
  • حمایت تمام قد افغانستان از عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین
  • حمایت مردم افغانستان از حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • حمایت عبدالله عبدالله از حملات موشکی ایران به اسراییل
  • حمایت طالبان از حمله ایران به اسرائیل
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو