Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:07:34 GMT

تکذیب خبر آدم ربایی در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۰۶۶۶

تکذیب خبر آدم ربایی در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبر آدم ربایی دختران و کودکان را در شهرستان بیرجند تکذیب کرد و گفت: با انتشار دهندگان شایعات طبق قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ علی اکبر حیدری، دوشنبه شب ۲۴ خرداد اظهار کرد: اخیرا فایلی صوتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن خانمی ادعا می‌کند طی چند روز گذشته بیش از صد دختر و یا کودک توسط افرادی ربوده شده و به خارج از کشور منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: با بررسی‌های پلیس مشخص شد اظهارات فرد منتشر کننده فایل صوتی از اساس کذب است و ربایش دختران وکودکان در بیرجند صحت ندارد و فرد اعلام شده توسط این خانم تا کنون چند بار سابقه فرار از منزل دارد که سوابق آن در پلیس موجود است.

حیدری با بیان اینکه پلیس اظهارات فرد ادعا کننده و منتشر کننده فایل صوتی را طبق قانون پیگیری خواهد کرد، تصریح کرد: شهروندان جهت آرامش افکار عمومی و جلوگیری از احساس ناامنی در بین خانواده‌ها، اخبار موثق را از مراکز رسمی اطلاع رسانی پیگیری کرده و از انتشار شایعات خودداری کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آدم ربايي پليس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه

سرهنگ فتحی  گفت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی و آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه‌ساز با هدف ارتقا امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین آلودگی صوتی در شهرستان مراغه با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح ۲۱ دستگاه انواع خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان و همچنین رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز بودند، در سطح شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۲۴ دستگاه وسایط نقلیه، تعداد ۳۰۰ دستگاه وسایل نقلیه دیگر دارای تخلف نیز اعمال قانون شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه
  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • کاهش قابل ملاحظه رشد گیاهان با افزایش آلودگی صوتی
  • (ویدئو) آدم‌ربایی در دامغان؛ چه بر سر گروگان آمد؟
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • تکذیب خبر سرقت تایر خودروهای پارک شده در پارکینگ رازی خوی
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است